شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 15927
معاون فرمانده کل سپاه :

فسران مقابله با جنگ نرم نخبگان فرهنگی هستند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خبرگزاری تسنیم در همین ابتدای کار موفق عمل کرده و خبرگزاری به روزی است که از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند.
فسران مقابله با جنگ نرم نخبگان فرهنگی هستند
به گزارش قم‌نیوز، سردار محمد علی آسودی با اشاره به اقدامات انجام شده در رابط با جنگ نرم از سوی سپاه اظهار کرد: سپاه خودش را موظف می‌داند در برابر هر تهدیدی آماده کند، تهدیدی که امروز انقلاب و مردم کشور را مورد هجمه قرار می‌دهد جنگ نرم است.
 
وی افزود: سپاه هم به منظور مبارزه و هم به منظور پیشگیری از جنگ نرم برنامه ریزی اساسی انجام داده است، اولین اقدام در این راستا، شناسایی مولفه‌های قدرت نرم خودمان است، ما با سازماندهی مولفه‌های قدرت نرم برای مقابله همه جانبه با جنگ نرم وارد صحنه شده‌ایم.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: یکی از مولفه‌های قدرت نرم نخبگان و فعالان فرهنگی پاسدار است، حدود 18هزار نفر اهل قلم و شاعر و مداح و هنرمند و فعال قرآنی شناسایی و سازماندهی کرده‌ایم تا بتوانیم با برنامه ریزی‌های انجام شده با دشمنان در عرصه جنگ نرم مقابله کنیم.
 
وی تاکید کرد: هرسال ما برنامه انتخاب کتاب را به‌ویژه در جنگ نرم داریم و به این افرادی نیز آموزش داده‌ایم که در این حوزه چگونه باید به مقابله پرداخت.
 
آسودی با بیان اینکه افسران و سربازان مقابله با جنگ نرم نخبگان و فعالان فرهنگی هستند، گفت: در حوزه سایبری نیز برنامه ریزی اساسی داریم، تک برگ‌ها به طور روزانه تولید می‌شود و از طریق سایت‌های داخلی در دسترس همه پاسداران قرار می‌گیرد تا نسبت به آخرین وضعیت و روش‌ها و ابزار دشمن شناخت پیدا کنند.
 
وی افزود: مدت سه سال است که کارگاه‌های جنگ نرم ویژه پاسداران راه اندازی شده است، در این کارگاه‌ها اساتید ابعاد مختلف جنگ نرم را برای حاضرین توضیح می‌دهند.
 
آسودی اظهار کرد:‌سال گذشته نیز همایش مقابله با جنگ نرم را در کشور برگزار کردیم و در دستور کار داریم که دومین همایش مبارزه با جنگ نرم را با محوریت بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برگزار کنیم.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه تصریح کرد: مسلمانان و به ویژه شیعیان مولفه‌های قدرت نرم بسیار زیادی در اختیار دارند که از آن جمله می‌توان به قرآن و عترت، ولایت و افراد نخبه نیز اشاره کرد.
 
وی با اشاره به فعالیت‌ها واقدامات سپاه و بسیج به منظور مقابله با جنگ نرم اظهار کرد: سپاه و بسیج با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در مقابل هجمه بسیار گسترده استکبار جهانی در حوزه جنگ نرم موفق عمل کرده است و اگر سپاه و بسیج در این حوزه کار نمی‌کرد قطعا امروز دشمنان با پیشروی بیشتر آماده وارد کردن صدمه و لطمه‌های زیادی به کشور بودند.
 
آسودی خاطرنشان کرد: ما ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم این اتفاق رخ دهد، همچنان می‌گوییم که بنا بر تاکید امام بزرگوارمان و شهدا و رهبری تا آخر ایستاده‌ایم همانطور که در جنگ سخت استکبار را شکست داده‌ایم در جنگ نرم نیز دشمنان را شکست می‌دهیم.
 
وی با اشاره به عملکرد خبرگزاری تسنیم گفت: هرچند که این خبرگزاری کمی دیر شروع به کار کرد اما به نظر من این خبرگزاری موفق عمل کرده است، بنده هر روز از سایت خبرگزاری تسنیم بازدید می‌کنم، در همین ابتدا از برخی سایت‌های مشابه، بسیار موفق‌تر عمل کرده و خبرگزاری به روزی است که از ظرفیت‌ها بسیار خوب استفاده می‌کند.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه خاطرنشان کرد: بعضی از خبرگزاری‌ها و سایت‌ها فقط نظرات یک جریان سیاسی و فکری را بازتاب داده و حمایت می‌کنند اما خبرگزاری تسنیم نظر همه جریانات مختلف کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
وی با آرزوی موفقیت برای خبرگزاری تسنیم تاکید کرد: تسنیم تا به اینجا عملکرد خوب و قابل قبولی از خود برجای گذاشته است بنابراین و خبرگزاری که در ابتدا این گونه عمل می‌کند در آینده بهتر از این است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcd5n0f.yt0kx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما