شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 16023
نماینده مردم قم در مجلس:

موضوع فتنه ۸۸ از انتخابات ۸۸ متفاوت است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس با بیان اینکه فتنه گران در فتنه ۸۸ به دنبال از بین بردن نظام بودند گفت: در رای به وزرای پیشنهادی برای ما موضع آنها نسبت به فتنه مهم است و از آن کوتاه نمی آئیم، البته بحث فتنه، بحثی متفاوت از انتخابات ۸۸ است.
موضوع فتنه ۸۸ از انتخابات ۸۸ متفاوت است
به گزارش قم‌نیوز، احمد امیرآبادی شامگاه جمعه در یادواره ی شهدای منطقه مسجد جامع قم با اشاره به سبک زندگی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سفر به خراسان جنوبی درباره سبک زندگی صحبت کردند، اما ما تا چه اندازه سبک زندگی شهدا را شناختیم و آن را در زندگی هایمان پیاده کردیم، در حالی که شهدا ازدواج ساده ای داشتند، اما در ازدواج های عصر حاضر شاهد تجمل گرایی هستیم.
 
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شبیخون فرهنگ دشمن گفت: دشمن با ایجاد شبکه های ماهواره ای متعدد به دنبال از بین بردن بنیان خانواده های ایرانی است و دشمن در حال شبیخون فرهنگی است.
 
امیرآبادی کمک به دولت را ضروری دانست و افزود: البته دولتی که حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشد و ارزش ها برای ما و ملت ایران اهمیت دارد و ملت ایران در شرایط سخت اقتصادی نیز برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی به خیابان ها آمدند.
 
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نکات مورد توجه در رای دادن نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی اظهار کرد: در رای به وزرای پیشنهادی برای ما موضع آنها نسبت به فتنه مهم است و از آن کوتاه نمی آئیم، البته بحث فتنه، بحثی متفاوت از انتخابات 88 است.
 
وی اضافه کرد: فتنه گران در فتنه 88 به دنبال از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بودند، نظامی که ثمره خون هزاران شهید است و نمایندگان در دادن رای به وزرای پیشنهادی به وظیفه خود عمل می کنند.
 
امیرآبادی با اشاره به وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم گفت: وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم از وزارتخانه های مهم است که مسئولیت تربیت نسل جوان ما را برعهده دارند و ما به دنبال وزرایی متدین، انقلابی در این وزارتخانه ها هستیم که چهره های شاخص علمی هم باشند.
 
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ایران را کشوری امن در منطقه ای نا امن دانست و افزود: در حالی که در کشورهایی همچون عراق، افغانستان و سوریه امنیت کافی وجود ندارد، اما در ایران امنیت حاکم است که این امنیت به سبب برکت خون شهیدان است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcbfgb8.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما