شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 15946
از امروز

ثبت نام آزمون ادواری وزارت ارشاد در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: ثبت نام اینترنتی هفدهمین دوره آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشور از امروز در قم آغاز شد.
ثبت نام آزمون ادواری وزارت ارشاد در قم آغاز شد
به گزارش قم‌نیوز، این آزمون دوازدهم مهرماه سال جاری در رشته‌های مختلف مهارتی کار و دانش از جمله گرافیک رایانه، چهره آرایی، چهره سازی، تصویربرداری، عکاسی، طراحی صفحات وب و... در دو بخش نظری و عملی به طور همزمان با استان‌های کشور در قم نیز برگزار ‌می‌شود.
 
متقاضیان برای کسب اطلاع از رشته‌های دیگر و ثبت نام در این آزمون تا 29 شهریور ماه فرصت دارند تا از طریق سایت اینترنتی  www.azmoonehonar.ir(دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
مهلت ثبت نام آزمون ادواری هفدهم تا ساعت 24 روز 29 شهریور ماه خواهد بود و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد بنابراین از متقاضیان درخواست شده تا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
 
داوطلبان پس از دریافت گواهینامه مهارتی با گذراندن دروس عمومی یا معادل سازی آن می‌توانند دیپلم کار و دانش را از طریق آموزش و پرورش دریافت کنند.
 
دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله این آزمون را از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در سراسر کشور برگزار می‌کند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcepo8z.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما