يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 15949
وزیر بهداشت مطرح کرد:

ضرورت علت یابی سانحه اتوبان قم-تهران

قم نيوز : قم نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم که وظایف محوله را هر فردی به دیگری محول نکندو به علت یابی حادثه تصادف اتوبان قم-تهران بپردازیم تا درآینده شاهد عوارض کمتری باشیم.
ضرورت علت یابی سانحه اتوبان قم-تهران
به گزارش قم نیوز، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در ارتباط با آخرین وضعیت مجروحان حادثه تصادف اتوبوس اتوبان قم-تهران اظهار کرد: اکثر مجروحین در‌‌ همان ساعات اولیه حادثه درمان شدند و افرادی که احتیاج به عمل جراحی داشتند عمل شدند.
 
وی افزود: حضورمن در قم به معنای پیگیری دستوراتی است که داده شده و درحال حاضربه جز یک نفر، مجروح دیگری نداریم که نیاز به اقدام خاصی داشته باشد، بقیه مجروحین زمان مراقبت‌های بعد از عمل جراحی را پشت سر می‌گذرانند و همه مرخص شده‌اند.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با مجروحینی که از قم به شهرهای خود اعزام شده‌اند، گفت: پنج نفر از مجروحین پس از درمان به یزد منتقل شدند و دو نفر از مجروحین به اصفهان منتقل شدند، یکی از بیماران نیز به منظور گذراندن دوران نقاهت به تهران مراجعه کرده است و یک فرد دیگر هم بعد از درخواست بستگانش مبنی بر انتقال به تهران، درحال انتقال است.
 
وی افزود: به طور کلی افرادی که از بیمارستان قم به سه استان ذکر شده منتقل شده‌اند، اقدام درمانی بیمارستانی خاص دیگری ندارند.
 
قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد که این حادثه انگیزه‌ای برای ایجاد نگاه جدی و عمیق به مشکلات بین جاده‌ای در شروع کار دولت جدید باشد و اظهار کرد: اتوبان تهران-قم که مسیر پرترددی است، از این قاعده نباید مستثنی باشد، امیدواریم که وظایف محوله را هرکسی برگردن شخص دیگری نیندازد و به علت یابی حادثه بپردازیم تا درآینده شاهد عوارض کمتری باشیم.
 
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: از نظر تعداد پایگاه‌های اورژانس شرایط مطلوب است و دلیل این مدعا نیز خدمت رسانی سریع در حادثه اخیر بود که نیروهای اورژانس به موقع درمحل حاضر شدند، این به معنی کافی بودن امکانات نیست چراکه اگر بتوانیم فواصل را به کمتر از 40 کیلومتر کاهش داده و در کنار آن بیمارستان‌هایی داشته باشیم که شرایطش بهتر از شرایط بیمارستان‌های حال حاضر قم باشد، شاهد نتایج بهتری هستیم.
 
وی تاکید کرد: مردم از پرسنل بیمارستان‌ها راضی هستند اما از امکانات رضایت کافی ندارند، خود ما هم جز همین مردم هستیم و معتقدیم که مردم به قدری شریف و بزرگوار هستند که باید حتما بهتر از این سرویس بدهیم بنابراین امیدواریم با منابع مورد نیاز، قادر به بهبود شرایط باشیم.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchwwnz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما