دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 15968
آیت‌الله حسینی بوشهری:

مهیا کردن امکانات مطلوب برای طلاب ضروری است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: اگر برای طلاب امکانات مطلوبی در زمینه فراگیری علوم فراهم شود قطعا شاهد پیشرفت هرچه بیشتری خواهیم بود.
مهیا کردن امکانات مطلوب برای طلاب ضروری است
به گزارش قم‌نیوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری یکشنبه شب در مراسم افتتاح مدرسه علمیه آیت‌الله خوانساری میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت را تبریک گفت و اظهار داشت: به دلیل هم‌زمانی برگزاری این مراسم افتتاح با دهه کرامت دارای شرافت زمانی است.
 
وی ظرافت مکانی را دیگر ویژگی این مراسم عنوان کرد و گفت: در این مراسم شاهد حضور شخصیت‌های ممتاز و برجسته‌ای از مراجع تقلید و علمای اعلام هستیم و این مسئله موجب ظرافت مکانی شده است.
 
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه این مدرسه علمیه یکی از مدارس کم‌نظیر است، تصریح کرد: اگر برای طلاب امکانات مطلوبی در زمینه فراگیری علوم فراهم شود قطعا شاهد پیشرفت هر چه بیشتری خواهیم بود.
 
وی با اشاره به اینکه در مدرسه آیت‌الله خوانساری شرایط مطلوبی برای آماده‌سازی طلاب فراهم شده است، خاطرنشان کرد: آماده کردن طلاب در عصر کنونی با آماده‌سازی ایشان در اعصار دیگر متفاوت است و در مدرسه آیت‌الله خوانساری شرایط مناسب عصر کنونی مهیا است.
 
آیت‌الله حسینی بوشهری همت فرزند آیت‌الله العظمی خوانساری در راه‌اندازی این مدرسه را ستود و اظهار کرد: راه‌اندازی چنین مدرسه علمیه‌ای قابل تقدیر و ستودنی است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciv3az.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما