چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 16098
فرمانده انتظامی قم خبر داد:

کشف یک تن مواد مخدر در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان قم خبر داد.
کشف یک تن مواد مخدر در قم
به گزارش قم‌نیوز، و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای قم، سردار کاظم مجتبایی اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی در شهریور ماه امسال با اجرای پنج طرح در استان و در محورهای مواصلاتی 545 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر و در این رابطه تعداد دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شد.
 
فرمانده انتظامی قم افزود: در ادامه با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: در این مدت بیش از 740 کیلوگرم تریاک کشف شده است.
 
مجتبایی تصریح کرد: جرائم متنوع شده و پلیس نیز با جرائم مختلف روبرو است قبلاً مواد مخدر از کشورهای دیگر وارد می‌شد اما در حال حاضر سوداگران با راه اندازی یک آشپزخانه شیشه تولید می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی استان قم افزود: در شهریور ماه امسال ماموران این فرماندهی موفق شدند بیش از 245 کیلوگرم حشیش و حدود هشت کیلوگرم مرفین را کشف کنند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کشفیات این مواد با افزایش روبرو بوده است.
 
سردار مجتبایی با اشاره به کشف مجموع یک تن مواد مخدر در این مدت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نگهداری، حمل، خرید، توزیع، اخفا، ترانزیت، عرضه و فروش مواد اعتیاد آور جرم محسوب می‌شود و قانونگذار برای قاچاقچیان مجازات هایی را در نظر گرفته است، پلیس نیز با توجه به حساسیت موضوع برای مقابله با آن لحظه ای از پای نخواهد نشست.
 
فرمانده انتظامی قم در خاتمه از تعامل و همکاری خوب دستگاه قضایی و همچنین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdjz0f.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما