يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 16215

بيش از 9 ميليارد ريال کالاي قاچاق در قم کشف شد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان قم از کشف بيش از 9 ميليارد ريال کالاي قاچاق در استان خبر داد و گفت: در اين رابطه 19 تن از قاچاقچيان کالا و ارز دستگير شدند.
بيش از 9 ميليارد ريال کالاي قاچاق در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبايي روز یکشنبه در تشريح خبر فوق افزود: پنجمين طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستاي برخورد با مفسدان اقتصادي در سطح استان به مرحله اجرا درآمد و پليس استان توانست موفقيت هاي خوبي را در اين زمينه کسب کند.
 
وي در ادامه با اشاره به دستگيري 19 نفر در اين طرح سراسري افزود: با تلاش ماموران آگاهي استان 3 کارگاه در استان که اقدام به جابجايي و قاچاق فرآورده هاي نفتي در استان مي کردند شناسايي و از اين قاچاقچيان 6 دستگاه خودرو توقيف و همچنين 12 نفر نيز در اين رابطه دستگير شدند.
 
سردار مجتبايي گفت: در طرح مذکور ميزان قابل توجهي اعم از فرآورده هاي نفتي ، گوشي تلفن همراه ، پوشاک ، مواد غذايي و ... به ارزش تقريبي 9 ميليارد و 50 ميليون ريال کشف شده است .
 
اين مقام مسئول با تاكيد بر مبارزه بيش از پيش و قاطع دستگاه هاي مرتبط و مسئول در امر قاچاق كالا اظهارداشت: اکثر افراد دستگير شده در پنجمين طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان غير بومي هستند و اين به خاطر قرار گرفتن قم در محور مواصلاتي 17 استان کشور است.
 
فرمانده انتظامي استان قم در پايان ضمن قدرداني از همکاري هاي مطلوب مردم در اين طرح گفت: هميشه هرجايي که سخن از موفقيتي شود همکاري و تاثير پر رنگ مردم احساس مي شود.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdcenw8z.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما