پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 16755

کشف 20 ميليارد ريال کالاي قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم از کشف انواع کالاي قاچاق طي 48 ساعت گذشته به ارزش 20 ميليارد ريال در اين استان خبر داد.
کشف 20 ميليارد ريال کالاي قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ "مهدي قدمي" به تشريح جزئيات این خبر پرداخت. 
وي با بيان اينکه از ابتداي امسال 6 طرح مبارزه با کالا و قاچاق و ارز با محوريت پليس آگاهي و مشارکت ساير پليس ها و معاونت ها در استان انجام شده است اظهارداشت: ظرف مدت 48 ساعت گذشته بيش از 20 ميليارد ريال کالا توقيف شده است. 
رئيس پليس آگاهي فرمانددهي انتظامي استان در ادامه با اشاره به دستگيري 6 متهم در اين طرح افزود: در يکي از موارد از يک دستگاه تانکر حمل قير کالاهايي شامل گوشي تلفن همراه ، لوازم آرايشي و بهداشتي ، نوشيدني هاي انرژي زا و ... که داخل تانکر به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود با تلاش ماموران کشف شد.  
قدمي ضمن تقدير از مجموعه فرماندهي انتظامي استان گفت: عليرغم حجم ماموريت هاي اين فرماندهي تمام محورهاي مواصلاتي توسط عوامل انتظامي استان تحت پوشش قرار گرفت. 
اين مقام مسئول در ادامه با بيان اينکه استان قم در شاهراه مواصلاتي 17 استان کشور است افزود: راننده تانکر قصد داشت اين کالاهاي جاساز شده را به استان تهران منتقل کند. 
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم در خاتمه گفت: کشفيات کالا و قاچاق در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزايش داشته است. 
https://qomnews.ir/vdcdk50f.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما