چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 16104
تولیت مسجد مقدس جمکران:

باب مذاکره با آمریکا باب بهشت نیست

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه باب مذاکره با آمریکا بهشت نیست، گفت: غربی‌ها به سرکردگی آمریکای جنایتکار دست از دشمنی با ما برنمی‌دارند.
باب مذاکره با آمریکا باب بهشت نیست
به گزارش قم‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در مراسم تجلیل از روحانیون ایثارگر که سه‌شنبه‌شب در مدرسه فیضیه قم برگزار شد با اشاره به اینکه باید طلاب نسبت به شرایط روز شناخت کامل داشته باشند، اظهار کرد: ما امروز در شرایط جنگ با دشمنان اسلام هستیم و آنها فقط به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
وی با اشاره به مطرح شدن مسئله مذاکره با آمریکا بیان کرد: نباید اینگونه تصور کرد که در پی مذاکره با آمریکا همه مشکلات حل می‌شود.
 
تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه باب مذاکره با آمریکا باب بهشت نیست، تأکید کرد: آمریکا از ایران هسته‌ای هراسی ندارد، بلکه مشکل آنها با ایران اسلامی است.
 
وی، مهم‌ترین دلیل دشمنی آنها با ایران را اسلام دانست و ابراز کرد: آمریکا و غرب با اسلام سلفی، یهودی و آل سعود مشکلی ندارند، بلکه دشمنی آنها با اسلام ناب محمدی است.
 
رحیمیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از کربلا الگوی گرفته است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که ما به این اسلام چنگ بزنیم غربی‌ها دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارند.
 
وی، ضرورت توجه به فرهنگ جهاد و شهادت را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: فیضیه را می‌توان خاستگاه انقلاب اسلامی نامید، چراکه از اینجا بود که تحول جهانی عظیمی آغاز شد.
 
تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه به خواست خدا انقلاب اسلامی به انقلاب مهدی(عج) منتهی می‌شود، بیان کرد: باید نسبت به شناخت روحیه شهادت‌طلبی و سرمنشأ آن اهتمام داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از منابع برای شناخت روحیه شهادت طلبی وصیت نامه شهدا است بیان داشت:‌ وصیت‌نامه‌های شهدا را می‌توان از منافع بکر برای شناخت روحیه شهادت طلبی دانست.
 
رحیمیان با تأکید بر اینکه 70 هزار وصیت‌نامه شهید در اختیار داریم، گفت: شهدا کسانی بودند که در یک شب ره صدساله را طی کردند.
 
وی با اشاره به اینکه بین امام راحل و شهدا ارتباط و پیوند عمیقی برقرار بود تاکید کرد: هرچه در این زمینه سخن گفته شود کم است.
 
تولیت آستان مسجد مقدس جمکران ‌با اشاره به اینکه برخی گسترش سینما و پارک‌ را که موجب اختلاط دختر و پسر می‌شود را کار فرهنگی می‌‌نامند اظهار کرد: با این اقدامات ره به جایی نمی‌بریم.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه 97 درصد شهدا از مساجد به جبهه‌ها اعزام شدند تصریح کرد: امروز نیز اگر بخواهیم که نسل جوان در مسیر تکامل حرکت کنند بهترین محل مسجد است.
 
رحیمیان با اشاره به تأثیرگذاری روحانیون در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: روحانیت در میان اقشار مختلف مردم بیشترین شهید را داشته است و روحانیت در صحنه‌های جنگ حضوری فعال داشته و در 70 رسته ایفای نقش کرده است.
 
وی با اشاره به دو برابر شدن جمعیت کشور بعد از انقلاب گفت: اگر تعداد مسجدی‌های ما دو برابر می‌شد جوان در مساجد تربیت می‌شدند و امروز شاهد چنین مشکلاتی در کشور نبودیم.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcba8b8.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما