دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 16135
فرمانده سپاه قم:

قیام حضرت مهدی(عج) متصل و مرتبط با غدیر است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه قیام حضرت مهدی(عج) متصل به غدیر است گفت: انقلاب اسلامی و حرکت امام خمینی(ره) نیز متصل و مرتبط با غدیر است و ما هرچه داریم از این جریان است.
قیام حضرت مهدی(عج) متصل و مرتبط با غدیر است
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی واقعه غدیرخم اظهار کرد: نمایش بازسازی واقعه غدیر، سال 89 از استان قم شروع شد و  امسال همزمان در 122 نقطه از کشور به اجرا در می آید.
 
وی با بیان اینکه نمایش بازسازی غدیر هیچگاه بازگو کننده منزلت و جایگاه واقعی غدیر نخواهد بود،گفت: بزرگترین افتخار و رسالت ما امروز این است که با اجرای نمایش بازسازی این واقعه عظیم، در روز هیجدهم ذی الحجه، از مظلومیت و ولایت امام علی(ع) سخن بگوئیم.
 
سردار مهدوی نژاد، غدیر را در امتداد رسالت انبیاء خواند و افزود: رسالت انبیای الهی چیزی جز اطاعت از خداوند نیست و پیام غدیر هم همین است.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان با تمام توان در صدد این هستند که به خیال باطل خود، حرکت انبیاء و امامان را ناقص جلوه دهند، خاطرنشان کرد: هرسال که می‌گذرد بر استقبال مردم از نمایش غدیر افزوده می شود و این نشان می دهد که دشمنان در تلاش مذبوحانه خود ناکام بوده اند.
 
فرمانده سپاه استان قم وظیفه امروز مسلمانان را در رابطه با عید غدیر، تبدیل آن از صورت سنتی به میدانی دانست و افزود: انقلاب و حرکت امام خمینی(ره) متصل و مرتبط با غدیر است و ما هرچه داریم از این جریان است.
 
وی ادامه داد: در ارتباط با موضوع عید غدیر باید، حتی بیش از عید نیمه شعبان کار کنیم، چرا که قیام حضرت مهدی(عج) هم متصل و مرتبط با غدیر است.
 
مهدوی نژاد با تاکید بر لزوم احیای مسئله غدیر در استان‌های دیگر کشور تصریح کرد: حضرت امیرالمومنین(ع) در دوران خلافت و حکومتشان نیز مظلوم بودند و باید گوشه‌ای از این مظلومیت را همزمان در سرتاسر کشور به نمایش بگذاریم.
 
وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی از الطاف الهی هستند، افزود: حضرت امام(ره) در مسیری گام برداشت که انبیاء و امامان معصوم ترسیم کردند و ما هم باید با حرکت در مسیر ولایت همان راه را ادامه دهیم.
 
فرمانده سپاه قم خطاب به اعضای ستاد اجرای نمایش واقعه غدیر تاکید کرد: با توکل به خدا هر کاری که می توانید در راستای احیای جریان غدیر انجام دهید و به‌طور قطع در پیشگاه امیرمومنان(ع) ماجور خواهید بود.
 
وی  گفت: هر درخششی که در عالم وجود دارد از حضرت علی(ع) نشات می‌گیرد و اگر پرتو این درخشش برای عالمیان نمایان شود، همه انتظار فرج را می‌کشند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcftydy.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما