سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 16155
خادمان غدیر در حوزه نشر تجلیل شدند

رونمایی از 3 اثر آیت‌الله خاتمی در قم

قم نيوز : قم نیوز: همایش تجلیل از خادمان غدیر در حوزه نشر پیش از ظهر امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
رونمایی از 3 اثر آیت‌الله خاتمی در قم
به گزارش قم نیوز، در همایش تجلیل از خادمان غدیر آیت‌ا‌لله سید هاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، کرم‌رضا پیریایی استاندار قم، مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب و جمعی از ناشران و نویسندگان استان قم حضور داشتند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه در این مراسم به سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از برگزارکنندگان این همایش اظهار داشت: کسانی که در زمینه غدیر و امام علی (ع) تحقیق و فعالیت می‌کنند به توفیق بزرگی دست یافته‌اند و من به این عزیزان غبطه می‌خورم.
 
آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به فعالیت وهابیون در مقابله با شیعیان گفت: مشکل وهابیون با حرکت سریع تشیع در جهان است و امروز شاهدیم که جهان گرایش به سمت تشیع دارد.
 
در ادامه مراسم از سه اثر آیت‌الله خاتمی به نام‌های سیره علوی، در آستان امامان و مدخلی بر سیره اهل‌بیت (ع) و همچنین از نهج‌البلاغه ترجمه شده به زبان اردو اثر بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه رونمایی شد.
 
در پایان مراسم از آیت‌الله خاتمی، حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین دین‌پرور، حجت‌الاسلام علی نظری منفرد و پنج نفر از فعال‌ترین ناشران در حوزه معارف شیعی و علوی که در سال گذشته بیشترین آثار را داشته‌اند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchmznz.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما