چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 16167
در جشن بزرگ ولایت عنوان شد

آبفای قم رتبه سوم عملکرد در کشور را کسب کرد/ تاکید بر اتمام سریعتر سد کوچری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم کسب رتبه سوم عملکرد در کشور توسط این شرکت و تقدیر از سوی مقام عالی وزارت خبر داد.
آبفای قم رتبه سوم عملکرد در کشور را کسب کرد/ تاکید بر اتمام سریعتر سد کوچری
به گزارش قم نیوز، جشن بزرگ ولایت با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حسن بختیاری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق 2،3 و 6 شهرداری و مدیرعامل، معاونین، مدیران، کارکنان و خانواده‌های آبفای قم در تالار آب شرکت ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب برگزار شد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این مراسم در سخنانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان آبفا، به استمرار موفقیت‌های این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان قم در سال جاری موفق به کسب رتبه سوم عملکرد در کشور و تقدیر از سوی مقام عالی وزارت شد.
 
عبدالحمید توکلی بینا ابراز داشت: همه این افتخارات و موفقیت‌ها با تلاش و کوشش همه کارکنان آبفا و پشتیبانی و همراهی خانواده‌های آنها به دست آمده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و خدمات خالصانه، بی شائبه و شبانه‌روزی شهردار قم و شهرداران مناطق 2.3و 6 شهرداری قدردانی کرد و گفت: همکاری این عزیزان در پیشرفت پروژه‌های آبفا بسیار موثر بوده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به پروژه‌های فاضلاب بهره‌مند از تسهیلات 70 میلیون یورویی بانک توسعه اسلامی یادآور شد: این پروژه‌ها با پیگیری‌های مهندس امیرآبادی و بختیاری و مساعدت شهردار  قم و شهرداران مناطق 2.3و 6 شهرداری به سرعت در حال اجرا است.
 
آبفای قم از شرکت‌های پیشتاز وزارت نیرو است
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک اعیاد دهه ولایت اذعان داشت: شرکت آب و فاضلاب از جمله شرکت‌هایی است که خدمات بسیار خوبی را به مردم شریف قم ارائه می‌کند.
 
وی فعالیت ها و اقدامات شرکت آب و فاضلاب قم را خوب، سیستماتیک و نوین ارزیابی و خاطرنشان کرد: امروز آبفای قم از شرکت‌های پیشتاز وزارت نیرو در قم است و شاخصه‌های رقابت با دیگر شرکت های سطح کشور را داراست.
 
امیرآبادی با قدردانی از مدیران، کارکنان و خانواده‌های شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: با همت و تلاش تمام مجموعه آبفا کارهای بزرگی انجام و خدمات خوبی به مردم قم ارائه می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته در راستای شیرین شدن آب قم، بر ضرورت بهره‌برداری هرچه سریعتر از سد کوچری تاکید و تصریح کرد: باید همه مسئولان و نمایندگان مجلس تلاش کنیم تا هرچه زودتر آب شیرین و گوارا در شبکه آبرسانی شهر پایدار شود که شرمنده مردم قم که از بهترین مردم ایران هستند و همواره پای انقلاب، کشور و ولایت ایستاده‌اند، نشویم.
 
تقدیر از شهرداران مناطق قم
 
در ادامه این مراسم با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر، مدیرعامل و معاونین آبفای استان از همکاری‌ها و مساعدت‌های مجید متین‌فر شهردار منطقه دو، احمد ترکمن شهردار منطقه سه و ابوالفضل رسولی شهردار منطقه شش قم تقدیر و تشکر شد.
 
همچنین در این مراسم از پیشکسوتان و بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب نیز قدردانی به عمل آمد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdca06n6.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما