سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 16147
شهردار کلان‌شهر قم:

فرهنگ سازی، هزینه مدیریت شهری را کاهش می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: فرهنگ سازی بهترین کار برای کاهش هزینه های مدیریت شهری است.
فرهنگ سازی، هزینه مدیریت شهری را کاهش می‌دهد
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در هفدهمین جلسه رسمی و فوق العاده شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: طبق تجربه، بالا رفتن سطح فرهنگ عمومی و دانش و آگاهی شهروندان در کار مدیریت شهری موثر می باشد.
 
وی با اشاره به اقدام چند سال پیش شهرداری تهران درجمع آوری زباله ها راس ساعت 21 هر شب خاطرنشان کرد: پیش از انجام چنین کاری نیروی زیادی درسطح شهر تهران مشغول جمع آوری زباله‌ها از مقابل درب خانه ها، معابر و خیابان ها بودند ولی این ابتکار شهرداری تهران سبب شد تا چنین فرهنگی نه تنها در بین مردم تهران، بلکه در بین سایر استان‌های کشور نهادینه شود.
 
وی اضافه کرد: به این روش می توان بدون کمترین هزینه ای کار مدیریت شهری را با همکاری شهروندان سر و سامان داد، و بسیاری از مشکلات را حل کرد.
 
شهردار قم خاطر نشان کرد: هم اکنون مشکل کمبود سرویس بهداشتی یکی از مشکلات شهر قم است، که برای مسافران می تواند منجر به بروز مشکلاتی مانند ابتلا به بیماری‌های کلیوی شود.
 
دلبری با تاکید بر نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی عمومی در راستای کاهش هزینه ها در زمینه مدیریت شهری خاطر نشان کرد: رسانه‌ها باید دراین زمینه همکاری گسترده ای داشته باشند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciyzaz.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما