?>?> گائینی سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد | قم نیوز
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 16189
در لیگ دسته اول جوانان کشور

گائینی سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: باشگاه صبای قم سرمربی جدید تیم فوتبال جوانان خود در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.
گائینی سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد
به گزارش قم نیوز، تیم جوانان صبای قم بعد از کسب جواز صعود به لیگ دسته اول جوانان کشور در حالی که امسال یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور است از فردا بازی‌های خود را در تلاش برای دستیابی به این موفقیت آغاز می‌کند.
 
تمرینات این تیم بر اساس زمان‌بندی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون فوتبال برای شروع بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول جوانان کشور با معرفی مهدی گائینی به عنوان سرمربی جدید این تیم به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده به انجام رسیده و حالا صبایی‌ها آماده نخستین رقابت خود در لیگ امسال با تیم پاس همدان هستند.
 
گائینی با هماهنگی با باشگاه صبای قم با اعتقاد به بازیکنان جوان و مستعد فوتبال که همگی از آینده‌داران فوتبال قم هستند و بسیاری از آن‌ها شایستگی بازی کردن در تیم ملی جوانان را دارند، امید دارد با تعصبی که این بازیکنان برای موفقیت در لیگ دسته اول این فصل از خود نشان می‌دهند جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.
 
تیم فوتبال جوانان صبای قم فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم جوانان باشگاه‌های کشور تمام تلاش خود را انجام داد و با توجه به این‌که در تمام مراحل تیم برنده دیدارهای رفت و برگشت بود و تیم‌های بزرگی را از سر راه برداشت، حالا سومین تیم پایه باشگاه صبا در جمع تیم‌های رده بالای کشور به شمار می‌رود.
 
تدبیری که مسئولان باشگاه برای تشکیل یک کادر فنی قوی و منسجم با حضور مربیان جوان و خوش فکر فوتبال قم داشته‌اند موجب شده تا صبا با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر فوتبال قم در رده سنی جوانان آماده جدال با حریفان خود در لیگ دسته اول شود.
 
صبای قم در سال 90 به دلیل جریمه انضباطی از سوی فدراسیون فوتبال به سبب استفاده از بازیکن صغر سنی یک سال از حضور در فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان محروم بود اما بعد از تمام شدن این محرومیت یک ساله با قدرت به لیگ دسته دوم فوتبال جوانان کشور بازگشت و با دوستی و همدلی کادر فنی و بازیکنان خود توانست جواز صعود به لیگ دسته اول را در فصل 92 - 91 کسب کند.
 
امسال نخستین فصلی است که صبا می‌خواهد در دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بازی کند و برای همین منظور مهدی گائینی و شاگردانش بعد از تمرینات آماده‌سازی مهیای نخستین بازی خود با تیم پاس همدان در هفته اول این رقابت‌ها می‌شوند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdceoz8z.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما