يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 16204
هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

صبای قم در دیداری خانگی پذیرای پاس همدان شد

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از رویارویی تیم فوتبال جوانان صبا با پاس همدان در نخستین هفته فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.
صبای قم در دیداری خانگی پذیرای پاس همدان شد
به گزارش قم نیوز، هادی گائینی، امروز در اظهار داشت: تیم فوتبال جوانان صبای قم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حضور داشت و خوشبختانه با اقتدار جواز صعود به لیگ دسته اول را به دست آورد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه کارهای بنیادی و اساسی بسیار خوبی از رده‌های سنی پایه در باشگاه صبای قم در حال انجام است و تیم‌های رده‌های سنی پایه این باشگاه در رده‌های سنی مختلف فوتبال باشگاهی کشور هم در دسته اول و هم در لیگ برتر حضور موفقی دارند.
 
قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم افزود: بازیکنان بسیار خوب و مستعدی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید توسط مربیان پرتلاش فوتبال قم تربیت شده‌اند و همین بازیکنان در حال حاضر اسکلت تیم‌های پایه باشگاه صبا در لیگ‌های کشور را تشکیل می‌دهند.
 
وی یادآور شد: یکی از تیم‌هایی که پرامید و با انگیزه و با اعتماد به نفس بالا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد تیم جوانان صبای قم است که با آمادگی روحی و جسمانی مطلوب خود را برای بازی‌های فصل جدید مهیا کرده است.
 
گائینی عنوان کرد: تیم فوتبال جوانان صبای قم با مربیگری مهدی گائینی از مربیان بومی و با اولویت قرار دادن جذب بازیکنان بومی و استعدادهای فوتبال قم از مدت‌ها قبل تمرینات خود را آغاز کرده است و شرایط خوبی برای نخستین بازی در فصل جدید این رقابت‌ها دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال کشورمان فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول رده سنی جوانان قهرمانی فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز یکشنبه پنجم آبان‌ماه آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این دسته تلاش خود را برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر آغاز می‌کنند.
 
قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم افزود: علاوه بر تیم صبای قم، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حاضر هستند و از امروز در تلاش برای به دست آوردن 2 سهمیه صعود به لیگ برتر ابتدا دیدارهای خود را در مرحله گروهی به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند.
 
وی یادآور شد: نخستین بازی تیم فوتبال جوانان صبای قم در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با تیم پاس همدان است و امروز این بازی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc0iqs.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما