پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 16727
سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم

انگیزه زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته داریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم از انگیزه بالای بازیکنان تیمش برای جبران امتیازات از دست رفته در سه هفته سپری شده از لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد.
انگیزه زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته داریم
به گزارش قم نیوز، مهدی گائینی اظهار کرد: با شکست تیم منتظران بندر امام شانس زیادی برای کاهش فاصله امتیازات خود با تیم‌های بالانشین جدول رده بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور داریم.
 
وی با اشاره به تلاش خود و همکارانش در کادر فنی و همچنین بازیکنان صبا برای رسیدن صبا به جمع تیم‌های مدعی صعود از گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، افزود: صبای قم با کسب پیروزی در دیدار خانگی با آب منطقه‌ای کرمانشاه که تیم دوم جدول رده بندی گروه بود، گام بلندی برای جبران امتیازات از دست رفته و کاهش فاصله‌اش را با صدر جدول برداشت.
 
سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم ابراز داشت: وضعیت تیم ما روز‌به‌روز بهتر می‌شود و این آمادگی به خصوص با تمرینات بسیار خوب و نزدیک شدن تفکرات کادر فنی به بازیکنان و آنها به یکدیگر، در سایه انگیزه و تلاش بسیار زیادی که تک تک نفرات ما برای موفقیت در لیگ امسال از خود نشان می‌دهند، قطعاً صبای قم را به موفقیت‌های بیشتر در لیگ امسال خواهد رساند.
 
وی با بیان اینکه بازی آتی ما فردا در میهمانی تیم فوتبال جوانان منتظران بندر امام خواهد بود، اضافه کرد: از زمانی که در دیدار خانگی با تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه پیروز شدیم شرایط بسیار خوبی برای آماده‌سازی تیم ایجاد شده است و با برنامه‌های بسیار خوبی که برای تمرینات پیش‌بینی کرده‌ایم، آمادگی بازیکنان بیشتر از گذشته شده و با کسب پیروزی در دیدار حساس هفته چهارم برابر منتظران بندر امام ان‌شاءالله تیم ما به خوبی در مسیر موفقیت قرار خواهد گرفت.
 
گائینی عنوان داشت: در بهترین شرایط برابر حریف خود قرار می‌گیریم، به ویژه اینکه بازیکنان ما از نظر روحی و جسمی وضعیت خوبی دارند و همگی مصمم هستند که با کسب پیروزی در این دیدار آمادگی تیم صبای قم را به نمایش بگذارند و دومین پیروزی این فصل را کسب کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در فصل جاری به شکل بسیار حساس و نزدیک به هم برگزار می‌شود و در واقع نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت و همه رقبا برای ما قابل احترام هستند و ما برابر تمام آنها به پیروزی می‌اندیشیم.
 
سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان داشت: به خوبی می‌‍‌دانیم کار سختی برابر تیم جوانان منتظران بندر امام داریم، با این حال بازیکنان ما باید سعی کنند این دیدار را خیلی خوب شروع کنند و اگر بتوانیم زودتر از حریف گل برتری را به ثمر برسانیم در ادامه بازی نیز می‌توانیم با تمرکز بهتر بازی را خوب کنترل کرده و به سه امتیاز دست یابیم و با دست پر به قم بازگردیم.
 
دیدار تیم‌های فوتبال رده سنی جوانان صبای قم و منتظران بندر امام در چهارمین هفته از دور رفت دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم فوتبال جوانان منتظران بندر امام برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccmmqs.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما