پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : 16921
با زدن 6 گل در بازی هفته پنجم لیگ دسته اول جوانان کشور

جوانان صبای قم جشنواره گل برپا کردند

قم نيوز : قم نیوز: تیم جوانان صبای قم در دیداری خانگی از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور برابر میهمان خود با 6 گل به برتری رسید.
جوانان صبای قم جشنواره گل برپا کردند
به گزارش قم نیوز, سومین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در پنجمین هفته این مسابقات به انجام رسید و طی آن صبا برابر میهمان خود تیم پارس خودرو ورامین با شش گل پیروز شد.
 
شاگردان مهدی گائینی در تیم فوتبال جوان و آینده دار صبای قم گویا بعد از دو باخت متوالی در هفته‌های اول و دوم فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حسابی غیرتی شده‌اند زیرا در دیداری کاملا برتر حتی به حریف خود اجازه نفس کشیدن ندادند.
 
فوتبالیست‌های جوان صبای قم در تلاش بری اینکه موقعیت خود در بالای جدول رده‌بندی رده بندی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را تثبیت کنند، امشب در دیداری خانگی مقابل پارس خودرو ورامین صف‌آرایی کرده و با نتیجه جالب توجه 6 بر صفر پیروز شدند.
 
دور رفت از مرحله گروهی فوتبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور امشب با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف وارد هفته پنجم شد و در گروه دوم دیداری حساس در شهر مقدس قم به انجام رسید، دیداری که میزبان آن مجموعه ورزشی تختی قم بود و طی آن صبا بدون اینکه اجازه باز شدن دروازه خود را به حریف بدهد، شش گل زد تا هم سه امتیاز بازی را کسب کرده باشد و هم اینکه تفاضل گل خود را نسبت به دیگر رقبا بهتر کند.
 
جوانان صبای قم در دو بازی خانگی قبل خود که دیدارهایی از هفته‌های اول و سوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول جوانان کشور بود و در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، به ترتیب برابر تیم‌های پاس همدان و آب منطقه‌ای کرمانشاه به میدان رفت و با باخت سه بر یک برابر پاس همدان و پیروزی سه بر دو مقابل نماینده کرمانشاه از این دو مسابقه خارج شده بود.
 
فوتبالیست‌های جوان صبای قم در مقابل خورشید قروه کردستان و منتظران بندر امام نیز در خارج از خانه به میدان رفته‌اند که در دیدار اول به تیم خورشید قروه کردستان با یک گل باخته و در دیدار بعدی مقابل تیم منتظران بندر امام دو بر یک به برتری دست یافتند و با احتساب سومین پیروزی متوالی خود در این فصل، هم اکنون با 9 امتیاز به صدر جدول رده بندی گروه 9 تیمی مسابقات گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول جوانان فوتبال باشگاه‌های کشور نزدیک شدند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciz3az.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما