دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 17049
لیگ دسته اول جوانان کشور

صبای قم در امیدیه به دنبال چهارمین پیروزی است

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری از لیگ دسته اول جوانان کشور به دنبال کسب چهارمین پیروزی است.
صبای قم در امیدیه به دنبال چهارمین پیروزی است
به گزارش قم نیوز، در ادامه رقابت ها فوتبال لیگ دسته اول رده سنی جوانان کشور تیم فوتبال صبای قم در مسابقه‌ای حساس از دور رفت مرحله گروهی در امیدیه مقابل نفت این شهر به میدان می رود.
 
نماینده قم در لیگ جوانان کشور در حالی در امیدیه به میدان می رود که در سه بازی اخیر خود به سه پیروزی ارزشمند دست پیدا کرده و برای تداوم موفقیت ها و افزایش بخت خود برای صعود از مرحله گروهی به کسب امتیاز از این بازی نیاز دارد.
 
نفت امیدیه از تیم های قدرتمند در رده‌های سنی پایه کشور محسوب می‌شود و در بازی های گذشته خود در لیگ دسته اول جوانان نتایج مطلوبی کسب کرده و بالاتر از صبای قم در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
 
صبا در آخرین مسابقه خود در قم جشنواره گل به راه انداخت و موفق در خانه با شش گل تیم پارس خلیج خودروی قرچک را با شکست بدرقه کند و تفاضل گل مناسبی نیز برای خود ایجاد کند.
 
آن ها پیش از بازی با حریق قرچکی ، مقابل تیم های آب منطقه‌ای کرمانشاه و منتظران بندر امام خمینی نیز به پیروزی رسیده‌اند تا با کسب این پیروزی های پی در پی ، دو شکست ابتدای فصل خود برابر پاس همدان و خورشید قروه را به فراموشی بسپارند.
 
شاگردان مهدی گائینی در برابر نفت امیدیه ششمین مسابقه فصل را برگزار می‌کنند و این در شرایطی است که با حفظ روند موجود، می‌توانند امیدوار به حضور در جمع سه تیم برتر گروه در پایان دور رفت باشند.
 
دیدار تیم های فوتبال جوانان صبای قم و جوانان نفت امیدیه از لیگ دسته اول جوانان کشور از ساعت 14 روز سه شنبه 12 آذر در ورزشگاه اختصاصی نفت امیدیه خوزستان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcaown6.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما