يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 16985
در پایان 4 بازی هفته نخست رقم خورد

شکست استقلال در آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستین هفته از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با شکست استقلال و پیروزی سه مدعی به پایان رسید.
شکست استقلال در آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم
به گزارش قم نیوز، استارت فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی زده شد که امسال هشت تیم در این بازی‌ها حضور دارند و برای راهیابی به رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان تلاش می‌کنند.
 
مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم نخستین هفته خود را با برگزاری چهار مسابقه در حالی پشت سر گذاشت که طی آن تیم‌های فوتبال اتحاد شادقلی، هما و انصار موفق به عبور از سد رقبا شدند و یکی از بازی‌ها با تساوی به پایان رسید.
 
در نخستین دیدار از هفته آغازین فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های قم یک مسابقه مهم برگزار شد و طی آن تیم‌های فوتبال آبادگران و سفیر گفتمان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم بدون رد و بدل شدن توپی از خط دروازه‌ها، سرانجام با تساوی بدون گل پایان یافت و دو تیم در شروع لیگ برتر امتیازها را تقسیم کردند.
 
در دیگر دیدار حساس هفته نخست این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال استقلال و انصار مسابقه‌ای جذاب را برگزار کردند، دیداری که در طول 90 دقیقه تنها یک گل در برداشت و این گل سهم فوتبالیست‌های تیم انصار بود تا آنها گام نخست را با غلبه بر تیم پرآوازه استقلال بردارند.
 
تیم فوتبال اتحاد شادقلی که از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال باشگاه‌های قم به شمار می‌رود در دیگر دیدار هفته نخست از فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم به مصاف تیم عقاب پردیسان رفت در پایان توانست با دو گل حریف خود را شکست دهد.
 
اما بهترین نتیجه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتبال قم را تیم فوتبال هما کسب کرد، تیمی که دو فصل پیش قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم شده بود و فصل جدید این رقابت‌ها را با غلبه چهار بر صفر بر تیم فوتبال پیمان قم آغاز کرد.
 
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم، بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در قم محسوب می‌شود؛ در این رقابت‌ها هشت تیم حضور دارند و به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت قهرمان، به عنوان نماینده قم به لیگ آزادگان برود.
 
هشت تیم حاضر در این سری از مسابقات  لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم، تیم‌های فوتبال آبادگران، اتحاد شادقلی، استقلال، انصار، پیمان، سفیر گفتمان، عقاب پردیسان و هما هستند و در این دوره برای کسب مقام قهرمانی رقابت می‌کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciw3az.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما