دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 17029
در هفته نخست لیگ برتر فوتبال استان قم رخ داد

شکست عقاب برابر اتحاد با پنالتی‌های از دست‌رفته

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال عقاب در هفته نخست لیگ برتر فوتبال استان با از دست دادن دو پنالتی بازی را به اتحاد باخت تا پنالتی ها بلای جان این تیم شود.
شکست عقاب برابر اتحاد با پنالتی‌های از دست‌رفته
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم تیم فوتبال اتحاد شاد قلی موفق شد در جدال با تیم جوان عقاب پردیسان به برتری دو بر صفر دست پیدا کند و گام اول خود در این رقابت ها را محکم بردارد.
 
شاگردان علی اصغری در مسابقه با عقاب پردیسان موفق شدند با گل‌های حسین اصغری در دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی و علی میر هاشمی در دقیقه 92 با نتیجه دو بر صفر حریف خود را از مقابل بردارند.
 
اتحاد در این بازی با ترکیب مجید شاه‌محمدی، احمد صفری، حسن باقری، پرویز محمد پور، مهدی حسن‌زاده، حسین اصغری(55- علی میر هاشمی)، محمدحسن حسینی، حسن عطایی(62-سید محمد موسوی)، عین الله نعمتی، مصطفی برزگر (74- مهدی مبارز) و ابوالفضل فتح‌اللهی به هدایت علی اصغری به میدان آمد.
 
تیم عقاب نیز با ترکیب حسن سائلی، علیرضا آزادوار، امیرحسین زارعی، محمد هاشمی نوربخش (64- محمد قاسمی)، محمد رضایی مفید، سجاد فخر شهبازی، حمیدرضا محمدی، علیرضا نیلویی، حسن چهره قانی، امیرحسین یاوری(77 – مصطفی بادینلو) و مجید قراگوزلو(70- محمدحسن افشاری) با هدایت مجید البرزیان پا به زمین مسابقه گذاشت.
 
علی صفایی با کمک محمد بوالحسنی و محمدعلی پورمتقی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و حسین زمانی داور چهارم این مسابقه بود ضمن این که علیرضا آز ادوار از عقاب و عین الله نعمتی، پرویز محمد پور، سید محمد موسوی، محمدحسن حسینی و حسن باقری اخطاری‌های اتحاد در این بازی بودند.
 
این بازی زیبا  صحنه‌های جذابی در برداشت و دو تیم تلاش بسیاری برای کسب موفقیت نشان دادند اما اتحاد با بهره مندی از عامل پنالتی حریف خود را شکست داد.
 
عقاب در نخستین تجربه لیگ برتری خود فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت مثل ضربه حسن چهره قانی در دقیقه 6 که به تیرک دروازه اتحاد برخورد کرد  و یا  سوپر موقعیت چهره قانی در دقیقه 90 و از دست دادن موقعیت برای عقاب اما بهترین موقعیت آن ها روی دو ضربه پنالتی پی در پی در دقیقه 90 رخ داد که بار اول مجید شاه‌محمدی دروازه بان اتحاد با واکنشی عالی پنالتی‌های بادینلو را گرفت و در موقعیت دوم حمید محمدی بار دیگر پنالتی را از دست داد.
 
اتحاد در نیمه نخست می‌توانست اندوخته‌هایش را دو برابر کند اما ضربه تماشایی مصطفی برزگر برای اتحاد با  سیو زیبای حسن سائلی به نتیجه نرسید اما آن ها  در برگشت پنالتی دوم ، توسط میر هاشمی با یک چیپ کم نظیر صاحب گل دوم شدند تا سه امتیاز بازی را به دست آورند.
 
نکته جالب در این مسابقه میانگین سنی پایین تیم فوتبال عقاب بود که با ترکیب جوانان خود در مسابقه شرکت داشت چنانکه 7 بازیکن از 11 بازیکن آغازکننده مسابقه و 2 بازیکن از 3 بازیکن تعویضی این تیم، بین 16 تا 18 سال سن داشتند که در نوع خود جالب بود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdci3uaz.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما