شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 16959
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

قوی سپید هشتمین شکست صبای قم را رقم زد/ نخستین باخت صبا با سرمربی جدید

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در نخستین بازی با سرمربی جدید خود در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل ملوان بندر انزلی تن به شکست داد.
قوی سپید هشتمین شکست صبای قم را رقم زد/ نخستین باخت صبا با سرمربی جدید
به گزارش قم نیوز، عبدالصمد مرفاوی بعد از اخراج محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در شانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر قوی سپید انزلی روی نیمکت نماینده قم نشست اما کارش را با باخت آغاز کرد.
 
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اشکان خورشیدی داور اهل شهرستان ساری را به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در هفته اول از نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر فوتبال معرفی کرده بود و این داور به پنج بازیکن هر دو تیم کارت زرد نشان داد.
 
در این دیدار داور مسابقه به امیرحسین فشنگچی، عزیز معبودی و محسن یوسفی سه بازیکن تیم ملوان کارت زرد نشان داد، ضمن اینکه مهدی مومنی و کیوان امرایی دو بازیکن تیم صبای قم را نیز جریمه کرد و در پایان این ملوان بندر انزلی بود که به برتری دو بر یک دست پیدا کرد.
 
هر هفت دیداری که از هفته شانزدهم و آغازین دور برگشت لیگ سیزدهم باقی مانده‌اند از حساسیت بالایی برخوردار بودند و سه امتیاز این دیدارها برای تیم‌های بالای جدول که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند، اهمیت زیادی داشت صبای قم هم خوش‌شانس بود که تیم‌های پائین‌تر از این تیم نیز این هفته به حریفان خود نتیجه را واگذار کردند.
 
صبای ‌قم در هشتمین بازی خارج از خانه خود در ورزشگاه تختی شهر انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر رفت و با قبول باخت دو بر یک به هشتمین شکست خود در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز تن داد تا ششمین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم بماند.
 
تیم فوتبال صبای قم در شرایطی با سرمربی جدید خود یعنی عبدالصمد مرفاوی برابر ملوان بندر انزلی نتیجه را واگذار کرد که پیش از این بازی نیز در پنج هفته متوالی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم و همچنین در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده بود و حاصل تلاش این تیم دو باخت و سه تساوی بود که با شکست مقابل ملوان سه باخت و سه تساوی شد.
 
صبای قم باید تلاش کند از دیدار خانگی هفته دوم دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و دیدار حساس با نفت تهران صدرنشین حال حاضر جدول رده‌بندی سه امتیاز را بگیرد و گرنه برای ادامه بازی‌های لیگ برتر با مشکل مواجه خواهد شد.
 
صبای قم با قبول باخت در بازی خارج از خانه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ملوان بندر انزلی هم اکنون با کسب 16 امتیاز از 16 مسابقه در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و در هفته هفدهم روز جمعه پانزدهم آذر ماه در قم میزبان نفت تهران خواهد بود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjhhev.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما