يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 17005
در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

صبا از صدرنشین لیگ برتر پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در نخستین بازی خانگی با سرمربی جدید خود در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از صدرنشین لیگ برتر پذیرایی می‌کند.
صبا از صدرنشین لیگ برتر پذیرایی می‌کند
به گزارش قم نیوز، نخستین حضور عبدالصمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در شانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر قوی سپید انزلی برای این تیم نتیجه خوبی به همراه نداشت و صبا به ملوان باخت تا مرفاوی تمام تفکراتش را به دیدار خانگی با نفت تهران صدرنشین لیگ برتر معطوف کرده و در این اندیشه باشد که تیمش را به شرایط طبیعی باز گرداند.
 
جدال صبا و نفت عصر پانزدهمین روز آذرماه در قم
 

در حالی که سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه بازی‌‌های هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرده و این رقابت‌ها از روز پنجشنبه چهاردهم آذرماه شروع می‌شوند، صبای قم در روز دوم هفته هفدهم در خانه خود از صدرنشین لیگ برتر یعنی نفت تهران پذیرایی می‌کند.
 
بر این اساس دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته دوم از نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 عصر جمعه پانزدهم آذرماه به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
 
هر هفته که از بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری می‌شود وضعیت صبا نه تنها بهتر نمی‌شود بلکه این تیم 6 هفته متوالی است به دلیل عدم توفیق در کسب پیروزی مقابل حریفان، همچنان روی نوار ناکامی گام بر می‌دارد و در هفته پیش رو نیز باید بازی سخت و دشواری در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی یعنی تیم صدرنشین نفت تهران انجام دهد.
 
شروع بد صبا در نیم فصل دوم لیگ برتر با شکست از ملوان
 
صبای ‌قم شروع بسیار بدی در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشت و در حالی که در هشتمین بازی خارج از خانه خود در ورزشگاه تختی شهر انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر رفته بود با قبول باخت 2 بر یک میدان را ترک کرد تا بدین ترتیب به هشتمین شکست خود در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز تن بدهد و در ششمین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم بماند.
 
تیم فوتبال صبای قم در شرایطی با سرمربی جدید خود یعنی عبدالصمد مرفاوی برابر ملوان بندر انزلی نتیجه را واگذار کرد که پیش از این بازی نیز در پنج هفته متوالی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم و همچنین در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده بود و حاصل تلاش این تیم 2 باخت و سه تساوی بود که با شکست مقابل ملوان این نتایج به رقم سه باخت و سه تساوی رسید.
 
حالا صبای قم باید تلاش کند از دیدار خانگی هفته دوم دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و دیدار حساس با نفت تهران صدرنشین حال حاضر جدول رده‌بندی سه امتیاز بگیرد در غیر این صورت شرایط این تیم برای ادامه بازی‌های لیگ برتر از این هم سخت‌تر خواهد شد.
 
صبای قم با قبول باخت در بازی خارج از خانه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ملوان بندر انزلی هم‌اکنون با کسب 16 امتیاز از 16 مسابقه در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده و در هفته هفدهم روز جمعه پانزدهم آذرماه در قم میزبان نفت تهران خواهد بود.
 
شاگردان عبدالصمد مرفاوی در حالی باید در این دیدار حساس خانگی به مصاف تیم نفت تهران بروند که نفتی‌ها با سرمربی سابق صبا یعنی یحیی گل محمدی هم‌اکنون با 29 امتیاز صدرنشین هستند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccpxqs.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما