پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 16936
در لیگ دسته اول فوتبال امید کشور/

صبای قم طلسم چهار هفته پیروز نشدن را در ساری می‌شکند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم به دنبال قطع نوار ناکامی ها و شکستن طلسم چهار هفته متوالی پیروز نشدن به مصاف تیم فوتبال داروسازی وتارک ساری می رود.
صبای قم طلسم چهار هفته پیروز نشدن را در ساری می‌شکند
به گزارش قم نیوز، در حالی که هشتمین هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه های کشور با توقف تیم فوتبال امید صبای قم برابر تیم شهید آسیابی کلاله همراه بود، این تیم در جستجوی راهکاری برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعدی رقابت های لیگ دسته اول امید کشور است.
 
در حالی که دیدارهای هفته نهم از مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه های کشور روز یکشنبه هفته آینده یعنی دهم آذر ماه به انجام می رسد، صبایی ها بلافاصله بعد از دیدار خانگی با تیم شهید آسیابی کلاله از عصر سه شنبه تمرینات خود را از سر گرفتند تا با آمادگی به مصاف تیم میانه جدولی داروسازی وتاک ساری بروند.
 
فوتبالیست های امید صبای قم که بعد از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال امید کشور در سال 91 اکنون به دنبال کسب مجوز بازگشت به رقابت های لیگ برتر فوتبال امید کشور هستند، در تلاش برای جبران چهار هفته متوالی پیروز نشدن در لیگ امسال باید در دیداری حساس به مصاف تیم داروسازی وتاک ساری بروند دیداری که روزهای آغازین هفته آینده به میزبانی حریف مازندرانی در ورزشگاه شهدای سورک ساری برگزار خواهد شد.
 
این در حالی است که چهار هفته اخیر لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور با سه باخت متوالی یک بر صفر و یک تساوی یک بر یک برای صبای قم همراه بوده است و بر همین اساس تیم فوتبال امید صبای قم با توجه به این باخت های متوالی، صدرنشینی گروه سوم لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور را از دست داده و در مکان دوم جدول جای دارد.
 
شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم بعد از تحمل سه باخت در بازی های گذشته خود، در هفته سوم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور نیز در دیداری حساس برابر تیم شهید آسیابی کلاله نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکردند.
 
در حالی که در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی این فصل لیگ دسته اول امیدها از هر گروه دو تیم راهی مرحله دوم می شود، هم اکنون در جدول رده بندی گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور هم اکنون ابومسلم مشهد از هفت بازی 16 امتیاز دارد و در صدر ایستاده و صبای قم از هشت بازی 13 امتیاز دارد در مکان دوم قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/125 
https://qomnews.ir/vdcepo8z.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما