پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 16934
سرمربی تیم جوانان صبای قم:

بازیکنان تیم جوانان صبا به خودباوری رسیده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم جوانان صبای قم گفت: بازیکنان تیم جوانان صبا به خودباوری رسیده‌اند.
بازیکنان تیم جوانان صبا به خودباوری رسیده‌اند
به گزارش قم نیوز, مهدی گائینی، پس از پیروزی پرگل تیمش برابر پارس خلیج خودروی قرچک اظهار کرد: بازی خوبی مقابل تیم قرچک انجام دادیم و اگرچه تیم حریف جزء تیم‌های ضعیف گروه بود اما می‌دانستیم که نباید این تیم را دست کم بگیریم.
 
وی گفت: از این پیروزی پر گل خوشحالم گرچه می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما خبر خوب برای تیم جوانان صبا این است که این تیم به خودباوری رسیده و پس از دو شکست متوالی ، حالا به سه پیروزی پی در پی دست‌یافته که این امر حاکی از روند رو به رشد تیم صباست.
 
سرمربی جوانان صبا افزود: جایگاه تیم ما با توجه به نفراتی که در و این امر که برای اولین بار در چنین سطحی حاضر می‌شویم بسیار خوب است و با کسب این پیروزی به صعود از گروه هم فکر می‌کنیم.
 
گائینی ابراز کرد: در پست‌های مختلف بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما جذب یک مهاجم طراز اول و کارگشا در دستور کار ما قرار دارد و در صورتی که بتوانیم مهاجم مورد نظرمان را بیابیم او را در نیم‌فصل به تیم خود اضافه می‌کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: مسابقه بعدی تیم ما مقابل نفت امیدیه برگزار می‌شود و با توجه به نتایج خوب تیم نفت امیدیه و توان بالای فنی این تیم، بازی دشواری برای تیم جوانان صبا محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcc0oqs.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما