شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 16190
موسوی به مهر خبر داد:

صدور کارت ساماندهی خدمات مدیریت پسماندهای عفونی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از صدور کارت ساماندهی خدمات مدیریت پسماندهای عفونی در این شهر خبر داد.
صدور کارت ساماندهی خدمات مدیریت پسماندهای عفونی در قم
به گزارش قم نیوز، سیف الدین موسوی گفت: با هدف نظام دهی خدمات به مراکز درمانی توسط سازمان مدیریت پسماند پسماند شهرداری قم صدور کارت ساماندهی خدمات مدیریت پسماندهای عفونی انجام می پذیرد.
 
وی گفت: تعداد هفت بیمارستان و 35 مرکز درمانی فعال دولتی در سطح استان جهت مدیریت پسماندهای عفونی خود با سازمان مدیریت پسماند شهرداری قرارداد منعقد کرده اند.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم بیان کرد: امیدواریم مدیران مراکز درمانی با در نظر گرفتن شرایط موجود نسبت به پرداخت بهای خدمات، طبق زمانبندی مندرج در قراردادهای فیمابین اقدام کنند تا بتوان جهت ارائه سرویس های مطلوب تر تلاش کرد.
 
وی گفت: هزینه هایی که توسط این سازمان صرف جمع آوری، انتقال و دفع بهداشتی اینگونه پسماند ها می شود بیشتر از مباحث درآمدی در این خصوص بوده که هدیه ای از طرف شهرداری به شهروندان عزیز و مراکز درمانی در جهت ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه است.
 
موسوی بیان کرد: هدف از صدور کارت های مدیریت پسماند عفونی کشف نواقص و ایرادات احتمالی موجود و برنامه ریزی جهت رفع آنها و در درجه بعدی اعلام گزارشات به مدیران مراکز درمانی در جهت بهبود شرایط و نظم بخشی به سیستم مالی است.
 
وی گفت: از مراکزی که تاکنون موفق به دریافت این کارت نشده اند درخواست می شود هرچه سریعتر این اقدام را انجام دهند زیرا ارائه خدمات منوط به شرکت در این طرح است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgzq9q.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما