يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 16220
موسوی به خبر داد:

قم نیوز: طرح طلایی تفکیک از مبدا در قم اجرا می شود/ وجود 7 کانکس تفکیک از مبدا

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح طلایی تفکیک از مبدا در این شهر خبر داد.
قم نیوز: طرح طلایی تفکیک از مبدا در قم اجرا می شود/ وجود 7 کانکس تفکیک از مبدا
به گزارش قم نیوز، سیف الدین موسوی، بیان کرد: اکنون هفت کانکس فعال در سطح شهر قرار دارد که ظرف 2 ماه آینده سه کانکس دیگر نیز اضافه می شود.
 
وی گفت: آژانس های تفکیک از مبدا نیز در سه منطقه یک، سه و چهار با اطلاع رسانی قبلی در ساعت مشخص حضور یافته و پسماندهای خشک را دریافت می کنند که ظرف 2 ماه آینده این طرح در مناطق پنج و هفت نیز اجرا می شود.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم بیان کرد: در هر 2 طریق تحویل پسماند خشک به شهروند امتیاز داده می شود که با تحویل پسماند به غرفه 15 امتیاز و با تحویل در درب منزل 10 امتیاز دریافت می کنند.
 
وی ادامه داد: با دریافت هر 100 امتیاز یک کارت طلایی به شهروند داده می شود که هر کارت طلایی یک شانس برای شرکت در قرعه کشی است.
 
موسوی گفت: قرعه کشی در 2 مرحله انجام می شود که یک مرحله در آبان ماه و مرحله دیگر در اسفند ماه است که کارت هایی که در قرعه کشی آبان ماه شرکت داده شده اند در قرعه کشی اسفندماه نیز شرکت داده می شوند.
 
وی ادامه داد: جوایز این قرعه کشی شامل یک دستگاه خودروی پراید، 10 جایزه 10 میلیون ریالی، 20 جایزه پنج میلیون ریالی، 30 جایزه سه میلیون ریالی و 40 جایزه 20 میلیون ریالی و 50 جایزه 100 میلیون ریالی است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcawun6.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما