دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 16237
طی نامهای خطاب به مدیر حوزههای علمیه خواهران کشور اعلام شد:

تقدیر آیتالله العظمی صافی از انتشار نخستین سالنامه فاطمی

قم نيوز : قم نیوز: دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با ارسال نامه ای به مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور مراتب تقدیر این مرجع تقلید را از انتشار نخستین سالنامه فاطمی از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اعلام کرد.
تقدیر آیتالله العظمی صافی از انتشار نخستین سالنامه فاطمی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در این نامه همچنین از انتشار گسترده عهدنامه مالک اشتر از سوی این مرکز تقدیر شده است.
در این نامه خطاب به حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور آمده است:
با آرزوی مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نشر و ترویج عقاید حقه و معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام به عرض میرساند عهدنامه مالک اشتر و نیز سالنامه فاطمی واصل و حضرت آیت الله العظمی صافی مدظله العالی ملاحظه فرمودند و معظم له نسبت به طبع بسیار زیبای عهدنامه اظهار خرسندی نمودند و امر فرمودند که تشکر ویژه شود و برای جنابعالی و همکاران محترم دعا فرمودند.
انشاءالله همیشه در این راه نورانی و باعظمت موفق بوده و رضایت خاطر انور و شریف حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف را کسب نمایند.
لازم به ذکر است مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران با بررسی بیش از 300 منبع تشیع و تسنن، اقدام به انتشار نخستین سالنامه فاطمی حاوی دو بخش سیره جاودانه و سخن حکیمانه کرده است. در این سالنامه در بخش سیره جاودانه هر روز به بیان سیره عملی و روایات مستند پیرامون آن حضرت پرداخته و در بخش سخنان حکیمانه به سخنان گهربار آن حضرت اشاره شده است.
همچنین مرکز نشر هاجر عهدنامه مالک اشتر را در 55 هزار نسخه منتشر کرده است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciyraz.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما