سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : 23566

آیت الله شریعت شاگران زیادی را برای تبلیغ دین تربیت کرد

قم نيوز : قم نیوز:از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت ارتحال آیت الله شریعت اعلام شد.
آیت الله شریعت شاگران زیادی را برای تبلیغ دین تربیت کرد
به گزارش قم نیوز، در این پیام اظهار شده است: خبر ارتحال عالم مجاهد ابو الشهید آیت الله حاج شیخ صفر علی شریعت موجب تاثر و تالم مروجین معارف حقه اهل بیت(ع) است.

در ادامه این پیام افزوده شده است: عالم وارسته، یار دیرین حضرت امام رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری مدظله العالی که سالیان متمادی در امر ترویج و تبلیغ دین مبین و معارف اهل بیت علیهم السلام در منصب امامت جمعه و تدریس در حوزه‌های علمیه قم و اصفهان با تربیت طلاب مهذب و فاضل خدمات شایانی را انجام دادند.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: زهد و تقوا، تواضع و فروتنی، ساده زیستی و بی‌آلایشی و ارتباط صمیمی با جوانان و اقشار مختلف مردم متدین از خصوصیات بارز آن مرحوم به شمار می‌رفت.

در این پیام اضافه شده است: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران فقدان آن عالم بزرگوار را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم علو درجات را از حضرت حق جل و علا خواستار است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0sb5.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما