سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 16258

سفیر قم در لیگ دسته اول والیبال کشور به میدان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال سفیر قم در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.
سفیر قم در لیگ دسته اول والیبال کشور به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز، نماینده استان قم در مسابقات والیبال دسته اول کشور این روزها مشغول تمرین و آماده سازی در سالن شهید رضائیان قم است تا برای مسابقات قهرمانی کشور آماده شود.
 
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال، تیم والیبال سفیر قم در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفان خود رقابت می کند تا در صورت بدست آوردن مجوز صعود شانس خود را برای صعود به لیگ برتر والیبال کشور آزمایش کند.
 
سفیر در گروه دوم از مرحله مقدماتی با تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، شمش فولاد خزر گنبدکاووس، روژین تاک کرمانشاه، شهرداری جوان ارومیه، شهرداری دزفول، کاله جوان آمل و شهرداری ملکان آذربایجان غربی هم‌گروه شده و مسابقات خود را به شکل دوره ای و رفت و برگشت برگزار می کند.
 
تمام مسابقات خانگی تیم سفیر قم در سالن 600 نفری شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
 
والیبال قم در دو سال اخیر، فعالیت قابل توجهی در عرصه حضور در مسابقات کشوری داشته چنان که تیم والیبال هلال احمر قم در سال 1390 در مسابقات دسته اول کشور شرکت کرد و از سال 1391 نیز تیم والیبال سفیر قم وارد مسابقات والیبال دسته اول کشور شد.
 
تیم والیبال سفیر قم سال گذشته در مسابقات والیبال جوانان کشور به میزبانی قم، افتخار آفرین شد و با قدرت به مقام قهرمانی جوانان کشور دست یافت.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcbw5b8.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما