يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 16348
چهارشنبه هفته جاری در قم انجام می‌شود

جدال سفیر قم با مقاومت ارومیه در آغاز لیگ دسته یک والیبال

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال سفیر قم در نخستین دیدار خود از فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم مقاومت شهرداری ارومیه می‌رود.
جدال سفیر قم با مقاومت ارومیه در آغاز لیگ دسته یک والیبال
به گزارش قم نیوز، بعد از درخشش تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ جهانی این رشته در خرداد و تیر ماه سال جاری و همچنین کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال جام ملت‌های آسیا در کشور امارات از هفته گذشته مسابقات باشگاه‌های کشور در این رشته آغاز شده است.
 
بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان در ابتدا استارت برگزاری  فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور زده شد و تا کنون دو هفته از نیم فصل نخست بازی‌های این دوره سپری شده است.
 
اکنون نوبت به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور رسیده و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در تلاش و تکاپو برای کسب مجوز صعود به بالاترین سطح لیگ باشگاه‌های والیبال کشور یعنی لیگ برتر به صورت جدی وارد عرصه رقابت می‌شوند.
 
این در حالی است که امسال بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با شرکت 16 تیم برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم مجوز صعود به لیگ برتر والیبال را به دست خواهند آورد.
 
تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور در فصل جدید این مسابقات، در دو گروه هشت تیمی دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و در نهایت تیم‌های یکتا ششم راهی مرحله پلی آف شده و سرانجام دو تیم به لیگ برتر می‌روند.
 
تیم والیبال سفیر امسال برای دومین فصل متوالی به عنوان نماینده والیبال استان قم در رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد، تیمی که هدایت آن را یک مربی گیلانی به نام آخوندزاده بر عهده دارد و امیدوار به لیگ برتری شدن به مصاف حریفان خواهد رفت.
 
والیبالیست‌های سفیر قم با اطلاع دقیق از زمان برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور تمرینات خود را در سالن ورزشی شهید طاهریان قم آغاز کرده‌اند و اکنون نیز در مرحله انجام دیدارهای تدارکاتی به سر می‌برند تا با آمادگی کامل به مصاف رقبا بروند.
 
طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال دیدارهای هفته نخست از فصل جدید لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه هفته جاری یعنی پانزدهم آبان ماه آغاز می‌شود و طی آن تیم سفیر قم در دیداری خانگی در سالن شهید محمود رضائیان شهر مقدس قم از ساعت 15 این روز از تیم والیبال مردان مقاومت ارومیه پذیرایی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbwfb8.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما