پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 16729
با همکاری فدارسیون والیبال

دوره مربیگری والیبال در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فدراسیون والیبال با همکاری هیئت والیبال این استان یک دوره مربیگری والیبال آقایان در قم برگزار می‌کند.
دوره مربیگری والیبال در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط‌عمومی هیئت والیبال، هیئت والیبال استان قم باهدف ترویج علمی والیبال و تربیت مربیان دوره‌دیده در رشته والیبال یک دوره مربیگری را برای علاقمندان به فعالیت در عرصه مربیگری والیبال برگزار می‌کند.
 
این  دوره مربیگری ویژه مربیان بخش آقایان در سطح درجه سه برگزار می‌شود و بر این اساس از مربیان واجد شرایط ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
 
علاقمندان به شرکت در دوره مربیگری والیبال می‌توانند به منظور ثبت‌نام حضور در این دوره همه‌روزه به دفتر هیئت والیبال قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان جنب ساختمان هیئت فوتبال مراجعه کرده و در این زمینه اقدام کنند.
 
هیئت والیبال همه‌روزه از ساعت 10 تا 12 صبح و 17 تا 19 عصرها آماده میزبانی از علاقمندان به والیبال و همچنین مربیان مایل به شرکت در دوره مربیگری درجه سه والیبال قم بوده و شماره تلفن 32908327 در مجموعه ورزشی شهید حیدریان و شماره تماس 36658706 در سالن ورزشی شهید طاهریان آماده پاسخ‌گویی به علاقمندان است.
 
بر اساس اعلام هیئت والیبال استان قم،  دارندگان مدرک لیسانس رشته تربیت بدنی نیازی به گذراندن دوره تئوری این کلاس را ندارند و تنها در بخش عملی کلاس شرکت می‌کنند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdceof8z.jh8pwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما