دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 17320
لیگ دسته اول والیبال کشور

والیبالیست‌های نوجوان قم برابر فولاد عظیمی گنبد پیروز شدند

قم نيوز : قم نیوز: والیبالیست‌های نوجوان عضو تیم سفیر قم نخستین بازی خود در لیگ دسته اول والیبال قهرمانی نوجوانان کشور را با برتری مقابل تیم فولاد عظیمی گنبد به پایان رساندند.
والیبالیست‌های نوجوان قم برابر فولاد عظیمی گنبد پیروز شدند
به گزارش قم نیوز، بازی‌های مرحله گروهی مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول نوجوانان والیبال باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان آغاز شد و طی آن در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم والیبال نوجوانان قم در نخستین بازی خود به برتری رسید.
 
بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های والیبال نوجوانان قم و فولاد عظیمی گنبد در روز نخست از بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه اول مقدماتی در دیداری حساس در راه صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم والیبال نوجوانان سفیر قم بود تا نماینده والیبال قم نخستین پیروزی را در کارنامه خود ببیند.
 
در این دیدار که در حضور پر تعداد علاقه‌مندان به والیبال در سالن شهید محمود رضاییان قم برگزار شد، هر 2 تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند که حاصل آن نتایج نزدیک 2 تیم در گیم‌های مختلف بود اما در نهایت این نوجوانان سفیر قم بودند که موفق شدند تیم فولاد عظیمی گنبد را با حساب 3 بر 2 شکست دهد.
 
این دیدار نخستین مسابقه تیم والیبال نوجوانان سفیر قم در مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول رده سنی نوجوانان والیبال باشگاه‌های کشور بود که طی آن والیبالیست‌های آینده‌دار قمی در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با شکست در 2 گیم و پیروزی در سه متوالی حتی 2 امتیاز ارزشمند این دیدار حساس را از آن خود کردند و یک امتیاز نیز به تیم فولاد عظیمی گنبد رسید.
 
در دیگر دیدار مقدماتی از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور که به مدت پنج روز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، تیم والیبال نوجوانان ذوب آهن اصفهان به مصاف شهرداری پیشوای ورامین رفت و با حساب 3 بر 2 به برتری رسید.
 
سومین مسابقه نیز بین تیم‌های والیبال نوجوانان شهرداری کرج و شهرداری ملکان برگزار شد که این بازی تنها مسابقه‌ای بود که یک تیم توانست در سه گیم متوالی به پیروزی برسد، در این دیدار تیم شهرداری کرج توانست سه بر صفر حریف خود را شکست داده و با سه امتیاز به صدر جدول رده‌بندی برود.
 
مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با شرکت 15 تیم در 2 گروه به میزبانی شهرهای قم و کرمانشاه به انجام می‌رسد در حالی که در شهر مقدس قم هفت تیم حضور دارند و از بین آن‌ها چهار تیم راهی مرحله نهایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccx1qs.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما