يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 17520
با کسب رتبه چهارم

قم از راهیابی به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور بازماند

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال نشسته هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از راهیابی به مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور بازماند.
قم از راهیابی به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور بازماند
به گزارش قم نیوز، تیم والیبال نشسته یکی از تیم‌هایی است که در کنار بسکتبال با ویلچر، تنیس با ویلچر، شنا، وزنه‌برداری، دو و میدانی، تیراندازی با کمان و چندین رشته دیگر به عنوان زیر مجموعه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم فعالیت می‌کند.
 
در حالی‌که ورزش جانبازان و معلولین استان قم در حال حاضر یک تیم به نام ایثار در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور دارد و تیم تنیس با ویلچر قم نیز یکی از تیم‌های لیگ برتری است و هر 2 در سال‌جاری عملکرد موفقی داشته‌اند اما تیم والیبال نشسته در راه رسیدن به لیگ برتر باشگاه‌های کشور در همان گام نخست متوقف شد.
 
در حالی که قم در رشته والیبال نشسته استعدادهای بسیار خوبی دارد و امسال 2 عضو تیم جانبازان و معلولین قم در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های والیبال نشسته بازی‌های پاراآسیایی مالزی قرار داشتند و این 2 ورزشکار یعنی مرتضی جعفری و حسین گلستانی در کنار نفراتی همچون امیری، حسینلو و حسینی‌جد در ترکیب تیم‌های باشگاه‌های دیگر استان‌ها فعال هستند اما قم بدون حضور آن‌ها از مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور حذف شد و نتوانست به کار خود ادامه بدهد.
 
این در حالی است که پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی، تیم‌های حاضر در چهار گروه پنج تیمی به شرح زیر تقسیم‌بندی شدند و تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین قم در گروه چهارم با تیم‌های شاهرود، آذربایجان غربی، یزد و خراسان رضوی همگروه شد ولی موفق به کسب مجوز صعود از این گروه نشد.
 
بر اساس برنامه‌ریزی، والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان، دیدارهای گروه چهارم از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ دسته اول والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان و در شهر شاهرود به انجام رسید.
 
دیدارهای این گروه با حضور پنج تیم برگزار شد و با وجود درخشش تیم والیبال نشسته ورزش‌های جانبازان و معلولان قم این تیم نتوانست صعود کند در حالی که این تیم متحمل شکست برابر تیم‌های شاهرود و مشهد شد و برابر تیم‌های قزوین و همدان به برتری رسید تا در نهایت به مقام چهارم مسابقات این گروه برسد.
 
تیم هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در بازی اول این گروه مغلوب تیم شاهرود شد در حالی که تیم‌های قزوین و همدان را شکست داد و در بازی آخر با مصدوم شدن یکی از بازیکنان اصلی خود بازی را به مشهد واگذار کرد و سرانجام با هشت امتیاز پس از تیم‌های مشهد، قزوین و شاهرود در مکان چهارم جای گرفت.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdce7n8z.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما