چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 1629
طی یک هفته گذشته صورت گرفت؛

انجام 822 ماموریت شهری و جاده‌ای توسط اورژانس قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از انجام 822 ماموریت شهری و جاده‌ای توسط اورژانس 115 قم خبر داد.
انجام 822 ماموریت شهری و جاده‌ای توسط اورژانس قم
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری امروز با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ قم در یک هفته گذشته اظهار کرد: ۷ هزار و ۶۲۸ مورد تماس در اورژانس ۱۱۵ قم ثبت شده است.

وی با بیان اینکه پرسنل اورژانس ۱۱۵ قم در این مدت با انجام بیش از ۸۲۲ ماموریت شهری و جاده‎ای به حادثه‌دیدگان تصادفات رانندگی امداد‌رسانی کرده‎اند، افزود: از این تعداد ماموریت انجام شده ۲۳۷ حادثه مربوط به تصادفات شهری است و ۶۳ مورد دیگر نیز اختصاص به حوادث جاده‎ای استان دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم تعداد کل مجروحان انتقالی به بیمارستان‌های استان را در این مدت در حوادث شهری و جاده‌ای، ۲۷۱ مورد عنوان کرد و گفت: در این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی عنوان کرد: بر اثر برخورد تریلی با پراید در کیلومتر ۲۵ جاده سلفچگان به قم شش نفر مجروح شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

باقری مسمومیت گروهی از مسافران یک مهمانپذیر را، از حوادث هفته گذشته برشمرد و بیان کرد: در این حادثه هفت نفر بر اثر مصرف نوشیدنی آلوده مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی‌ برخورد بیش از ۱۰ خودرو در کیلومتر ۵۵ اتوبان قم ـ تهران را از مهم‌ترین تصادفات هفته گذشته اعلام کرد و افزود: در این حادثه ۱۴ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم همچنین از مرگ یک نفر بر اثر گاز گرفتــگی خبر داد و گفت‌: این اتفاق ‌در شهرک شکوهیه رخ داده است.

تصادف اتوبوس با خودروی پژو در مقابل درب شماره دو مسجد مقدس جمکران از دیگر حوادث این هفته بود که منجر به مجروح شدن چهار نفر و انتقال آنها به بیمارستان شد‌.

باقری با اشاره به برخورد یک دستگاه زانتیا و پیکان در کیلومتر ۱۰ جاده قم ـ اراک عنوان کرد: در این حادثه یک نفر فوت کرد و پنج نفر مجروح شدند.

وی همچنین از واژگونی خودروی پراید در کیلومتر ۱۵ جاده قم ـ اراک خبر داد که منجر به مجروح شدن پنج نفر از سرنشینان آن شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برخورد تریلی با خودروی نیسان در کیلومتر ۳۵ جاده قدیم قم ـ کاشان خبر داد و اظهار کرد: در این سانحه دلخراش راننده نیسان بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان داد و راننده کامیون نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به برخورد پراید با گاردریل در کیلومتر ۵۰ اتوبان قم تهران، از مجروح شدن پنج سرنشین آن و انتقال آنها به بیمارستان خبر داد.

باقری اعلام کرد: در حادثه مشابه دیگری، بر اثر برخورد خودروی پژو با گاردریل در کیلومتر ۲۰ اتوبان قم ـ تهران هفت نفر از سرنشینان خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما و بارش برف در جاده‌های استان، نسبت به افزایش تصادفات هشدار داد و خواهان توجه بیشتر همشهریان به رعایت نکات ایمنی در این زمینه شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.8evfuqemhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما