پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 16329
در برنامه تجلیل از بازنشستگان شهرداری قم مطرح شد

انتقاد شدید رئیس شورای شهر قم از مقاله موهن روزنامه بهار

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم در برنامه تجلیل از بازنشستگان شهرداری قم، از مقاله توهین آمیز روزنامه بهار شدیدا انتقاد کرد.
انتقاد شدید رئیس شورای شهر قم از مقاله موهن روزنامه بهار
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد جواد آتش زر که در جشن خدمت ویژه نکوداشت بازنشستگان مدیریت شهری قم، سخن می گفت،  با انتقاد شدید از توهین روزنامه بهار به ساحت امیرالمومنین(ع)، اظهار کرد: این گونه توهین ها قابل قبول نیست و مردم قم این گونه حرکات را بر نمی تابند.
 
حجت الاسلام آتش زر افزود: شورای اسلامی شهر قم بیانیه ای از طرف مردم قم صادر و موضع خود را مشخص می‌کند.
 
محمد دلبری، شهردار کلانشهر قم نیز با اشاره به این که همه خدمتگزار کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) هستیم اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در جوار کریمه اهل بیت(ع) هستیم و به این بانو خدمت می کنیم، امیدواریم از یاران امام زمان (عج) و خادم رهبر معظم انقلاب باشیم.
 
شهردار قم گفت: کلمه بازنشستگی، کلمه صحیحی نیست بهتر است بگویم خردمندان زیرا می توانیم در طرح های عمرانی از تجربیات این عزیزان استفاده کنیم و این خرمندان چراغ راه جوانان هستند.
 
دلبری افزود: امیدواریم بازنشستگان عزیز عضو تعاونی بازنشستگان شهرداری شوند تا از وجود و تجربیات این عزیزان در پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.
 
شهردار قم با اشاره به لغو قانون تامین اجتماعی تصریح کرد: از شورای اسلامی شهر قم تقاضا داریم که پاداش پایان خدمت بازنشستگان را تصویب کند تا ما بتوانیم این پاداش را به عزیزان ارائه کنیم.
 
پوریافر، معاون اداری مالی شهرداری قم نیز در این مراسم با گرامیداشت روز خانواده و روز بازنشستگان اظهار کرد: در کمیته اقتصادی که برای بازنشستگان دایر شده است طرح‌های همچون تورهای گردشگری، مساعدت های مالی برای انجام امور پزشکی، طرح تخفیف نیم بهای بلیط استخر صورت گرفته است.
 
معاون ادرای مالی شهرداری با اشاره به کمک های شورای اسلامی شهر قم گفت: امیدواریم شورای اسلامی شهر قم با تصویب بودجه و با کمک های خود ما را در راستای اهداف خود کمک کنند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcaoen6.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما