يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 16356
در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال

دیدار صبای قم و ملوان انزلی 8 آذر برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان انزلی از نخستین هفته دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز هشتم آذر ماه در انزلی برگزار می‌شود.
دیدار صبای قم و ملوان انزلی 8 آذر برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، آخرین بازی تیم فوتبال صبای قم در چارچوب بازی‌های دور رفت فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه هفدهم آبان ماه برابر تیم فوتبال سایپا البرز برگزار خواهد شد و سپس لیگ برتر به مدت سه هفته تعطیل است و بر همین اساس فوتبالیست‌های قمی باید با فاصله‌ای زیادی نسبت به این بازی خود را برای دیدار حساس هفته اول دور برگشت لیگ سیزدهم برابر تیم تبریزی فوتبال ملوان بندرانزلی آماده کنند.
 
دلیل این فاصله بین دیدارهای هفته پانزدهم و شانزدهم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا است، ضمن اینکه این فاصله برای تعطیلی نیم فصل نیز در نظر گرفته شده است.
 
تیم ملی فوتبال کشورمان که یکی از تیم‌های حاضر در جمع 32 تیم راه یافته به مرحله نهایی مهمترین رویداد فوتبال سال آینده میلادی یعنی جام جهانی 2014 برزیل است، باید در هفته چهارم از مرحله گروهی انتخابی جام ملت‌های آسیا روز بیست و چهارم آبان ماه در دیدار برگشت به مصاف تیم ملی فوتبال تایلند برود.
 
ملی پوشان فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی تاکنون سه بازی انجام داده‌اند که از آنها دو پیروزی برابر تیم‌های ملی فوتبال لبنان و تایلند و یک تساوی با تیم ملی فوتبال کویت در کارنامه دارند و هم اکنون صدرنشین انتخابی جام ملت‌های آسیا هستند و از ساعت 15 روز جمعه بیست و چهارم آبان در بانکوک مقابل تیم ملی فوتبال تایلند صف‌آرایی خواهند کرد.
 
به همین دلیل لیگ برتر با تعطیلی 20 روز مواجه است و بر همین اساس دیدارهای هفته اول از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال از روز پنجشنبه هفتم آذر ماه آغاز می‌شود و روز جمعه هشتم آذر با دیدار صبای قم و ملوان بندرانزلی در شهر انزلی به پایان می‌رسد.
 
در این روز چند دیدار دیگر نیز برگزار می‌شود و طبق برنامه تیم فوتبال صبای قم از ساعت 15 هشتمین روز آذرماه باید در دیدار برگشت لیگ سیزدهم برابر شاگردان اسکوکیچ کروات در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تیم رده سیزدهم جدول به میدان برود در حالی که دیدار رفت آنها در هفته نخست لیگ سیزدهم در ورزشگاه یادگار امام قم با تک گل غلامرضا عنایتی از روی نقطه پنالتی به سود صبای قم به پایان رسیده است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaien6.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما