دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 16376
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قم:

مرگ بر آمریکا اعتقاد ۳۴ ساله مردم ایران است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: شعار مرگر بر آمریکا اعتقاد ۳۴ ساله انقلاب اسلامی ما است و همه ساله در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به اوج خود می رسد.
مرگ بر آمریکا اعتقاد ۳۴ ساله مردم ایران است
به گزارش قم نیوز، احمد حسینی، درباره روز جهانی استکبار ستیزی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز،  اظهار کرد: هر کسی که تاریخ را درک کرده است وظیفه دارد این حادثه عظیم را به نسل بعد منتقل کند.
 
وی در باره حذف شعار مرگ بر آمریکا افزود: در ایام الله ها، شعارها و موازینی داریم که باید رعایت شود و این اعتقاد 34 ساله انقلاب اسلامی ما است بنابراین شعار مرگ بر آمریکا در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز یکی از همین شعارها است.
 
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد: اگر حوادثی که به عنوان سند افتخار ملت ایران است را به دست فراموشی بسپاریم آیندگان نمی توانند به گذشته پر افتخار خودشان ببالند.
 
وی با اشاره به تلاش برخی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا، تصریح کرد: رهبری فرمودند هر موقع آمریکا حسن نیت خود را اثبات کند نه اینکه نشان دهد و از خوی اسکتباری خود دست  بر دارد، یک کشور دیگر می شود، بنابراین تا این مسئله روشن نشود مرگ بر آمریکا پا برجا هست.
 
حسینی تاکید کرد: نظام سلطه به سردمداری آمریکا و اسرائیل در سال‌های متمادی بعد از خیانت‌ها و خباثت‌های انگلیس بنا به اعتراف های خودشان از کودتای 28 مرداد گرفته تا حمایت و پشتیبانی همه جانبه  آمریکا از رژیم پهلوی و رژیم بعث عراق برای تحمیل جنگ به نظام مقدس اسلامی، لطماتی به انقلاب وارد کردند که جبران این خسارت ها سال‌ها زمان می‌طلبد.
 
حسینی گفت: در تاریخ هر ظلمی که به مردم ایران شده در آن رد پای آمریکا و اسرائیل به چشم می خورد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcce1qs.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما