دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 16384
برای بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم بدون محروم و مصدوم راهی ماهشهر شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم با ترکیب کامل متشکل از بهترین نفرات خود امروز راهی ماهشهر شد تا در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به مصاف تیم انتهای جدولی عملیات غیر صنعتی ماهشهر برود.
ماهان تندیس قم بدون محروم و مصدوم راهی ماهشهر شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در چهارمین دیدار خارج از خانه خود در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور عصر فردا سه شنبه 14 آبان ماه در حالی برابر تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر صف آرایی خواهد کرد که در دو هفته اخیر مغلوب حریفان شده و بدین ترتیب در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال هشتم است.
 
دیدارهای هفته هشتم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر فردا به صورت همزمان با انجام 6 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در جدالی حساس برابر آخرین تیم جدول رده بندی قرار می‌گیرد.
 
فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم که با روحیه و انگیزه بالا و البته این بار در حضور محمدحسین کوهستانی و علیرضا وفایی دو بازیکن کلیدی خود در این دیدار برابر تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر قرار می‌گیرند، امیدوارند ناکامی در دو بازی اخیر برابر رقبای تبریزی خود یعنی دبیری و شهرداری این شهر را جبران کرده و تیمی که هنوز در لیگ برتر فوتسال رنگ پیروزی را ندیده یعنی عملیات غیر صنعتی ماهشهر را در خانه‌اش با نتیجه‌ای خوب شکست بدهند.
 
تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر یکی از تیم‌های ضعیف این فصل لیگ برتر است که امتیاز تیم گاز خوزستان را خریداری کرده است اما این تیم در مقابل ماهان تندیس قم احتمالا حرفی برای گفتن نخواهد داشت زیرا هر هفت بازی قبل خود را باخته و بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد، ضمن اینکه ماهان تندیس قم نیز به سبب اینکه تفاضل گل خوبی دارد در این دیدار خارج از خانه به دنبال پیروزی پرگل است تا به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان بدهد.
 
فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم که با 10 امتیاز در پایان هفته هفتم بازی‌های این فصل لیگ برتر در فاصله چهار امتیازی تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند، با امید به بهبود جایگاه خود و کسب چهارمین پیروزی راهی ماهشهر شدند تا از ساعت 16 عصر سه شنبه چهاردهم آبان ماه در چهارمین بازی خارج از خانه برابر تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر قرار بگیرند.
 
این بازی به سبب اینکه هر دو تیم به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول و همچنین صعود به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی هستند، از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و طی آن فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در تلاش برای کسب سه امتیاز تمام نفرات خود را بدون اینکه مصدوم یا محرومی داشته باشند، به ماهشهر بردند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbafb8.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما