دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 16807
لیگ برتر فوتسال در ایستگاه یازدهم

ماهان تندیس با حسن‌زاده هم باخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم با حضور محسن حسن‌زاده روی نیمکت خود هم نتوانست از بازی با میثاق تهران امتیاز بگیرد و مغلوب این تیم شد.
ماهان تندیس با حسن‌زاده هم باخت
به گزارش قم نیوز، در ادامه رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و از هفته یازدهم ، تیم فوتسال ماهان تندیس در تهران میهمان تیم فوتسال میثاق بود که این مسابقه در پایان با نتیجه دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید.
 
ماهان تندیس قم در این بازی با ترکیب محمدرضا دهقان، مسعود ایازی، سعید قاسمی، مهدی زاهدی، محمد کرمانی، اصغر احمدی، محمدحسین کوهستانی، فرهاد فلامرزی، محمد وزیرزاده، میثم راموز و علی ابراهیم بیگی با هدایت محسن حسن‌زاده به میدان رفت.
 
ابوالقاسم عروجی بازیکن تأثیرگذار تیم ماهان تندیس در این بازی به‌دلیل محرومیت حضور نداشت ضمن این‌که علیرضا وفایی بازیکن ملی‌پوش ماهان تندیس نیز مصدوم بود و در این بازی هم به میدان نرفت.
 
این مسابقه ، اولین حضور حسن‌زاده به عنوان سرمربی تیم ماهان تندیس قم بود اما حضور حسن‌زاده نتوانست مانع از شکست ماهان شود البته واضح است که محسن حسن‌زاده برای اثرگذاری بر ماهان نیاز به زمان دارد.
 
در ترکیب تیم میثاق تهران، کاظم صادقی، فرید سهیلی، مجید رئیسی، مجتبی حسن نژاد، مجید حاجی بنده، موسی حسن دوست، عارف بلوکی، محسن فرهمند، الیاس براتی ، آرش صابری و مرتضی اتحادی به مربیگری محمود خوراکچی حضور داشتند.
 
گل‌های تیم میثاق تهران را در این بازی مجید رئیسی در دقیقه 5 و مجتبی حسن نژاد در دقیقه 12 به ثمر رساندند ضمن این که تک گل تیم فوتسال ماهان تندیس را فرهاد فلامرزی در دقیقه 33 وارد دروازه میثاق کرد.
 
ماهان تندیس در نیمه نخست چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت که بهترین آن‌ها در دقیقه 4 و پیش از گل نخست میثاق، به دست آمد که محمد کرمانی در موقعیتی تک به تک توپ را به بیرون زد.
 
در نیمه دوم نیز تیم ماهان تندیس حاکم بر بازی بود و تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد اما به جز گلی که فلامرزی به ثمر رساند، سایر موقعیت‌های ماهان به گل منجر نشد ضمن این که نباید از درخشش دروازه بان تیم فوتسال میثاق تهران نیز به سادگی عبور کرد.
 
میثاق در حالی در این مسابقه نماینده قم را شکست داد که پیروزی این تیم تقریباً قابل پیش‌بینی بود زیرا آن‌ها هفته گذشته در اصفهان دست به کار بزرگی زدند و گیتی پسند را در اصفهان شکست دادند اما ماهان نیز در این مسابقه نمایش قابل قبولی داشت و هوادارانش را به بازی‌های آینده امیدوار کرد.
 
ماهان تندیس با این شکست ، همچنان با کسب 13 امتیاز از 11 مسابقه در رده نهم جدول رده‌بندی باقی ماند و میثاق تهران نیز 20 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.
 
ماهان تندیس در شرایطی در رده نهم جدول قرار دارد که در دو بازی انتهای نیم‌فصل نخست به مصاف تیم های راه ساری و شهید منصوری قرچک می رود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcbzwb8.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما