چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 16894
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال؛

ماهان تندیس قم در خانه به مصاف راه ساری می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دوازدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور مقابل راه ساری برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کند.
ماهان تندیس قم در خانه به مصاف راه ساری می‌رود
به گزارش قم نیوز، مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از انجام دیدارهای هفته یازدهم از نیم فصل نخست خود، با تعطیلی 11 روزه مواجه است و از روز پنجشنبه چهاردهم آذر ماه در حالی وارد هفته دوازدهم خود می‌شود که طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری خانگی از تیم فوتسال راه ساری پذیرایی می‌کند.
 
ماهان تندیس قم برای اولین بار به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یافته است، این فصل نیز برابر حریفان خود با امید به کسب مقام قهرمانی شروع خوبی داشت اما هفته به هفته که از بازی ها می گذرد با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.
 
با این حال هنوز 15 هفته از بازی های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باقی مانده و باید منتظر عملکرد این تیم در  رقابت‌های هفته های آینده لیگ برتر فوتسال کشور بود تا مشخص شود که آیا می تواند همچنان به بازگشت به جمع بالای جدولی ها امیدوار بماند یا اتفاقی دیگر برای این تیم رخ می دهد.
 
دوازدهمین هفته از دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از چهاردهم آذرماه آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم از ساعت 15 روز جمعه پانزدهم آذر در دیداری داخل خانه مقابل نماینده مازندران یعنی راه ساری قرار می‌گیرد.
 
ماهان تندیس که با مربی و بازیکنان جوان و با آتیه فوتسال قم گام به بازی‌های حساس این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گذاشته است ابتدا رضا کردی را در راس کادر فنی داشت، بعد سیدوحید غیاثی سرمربی این تیم شد و حالا محسن حسن زاده در راس کادر فنی این تیم جای دارد.
 
این تغییرات در مجموع تا این هفته به نفع نماینده فوتسال قم نبوده است اما هنوز جای امیدواری وجود دارد که این تیم بتواند با پیروزی در دیدارهای آتی با حضور تمامی بازیکنان مطرح و کلیدی خود به جایگاهی بهتر در جدول رده بنید لیگ برتر فوتسال کشور برسد.
 
امسال نیز در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 14 تیم حضور دارند که به مدت 26 هفته دیدارهای این فصل را برگزار می‌کنند تا چهره قهرمان و تیم صعود‌کننده رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا و همچنین سقوط کننده ها به دسته اول مشخص شود.
 
در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور هم اکنون تیم فوتسال راه ساری با کسب پنج امتیاز از 11 مسابقه در مکان دوازدهم لیگ پانزدهم جای دارد در حالی که ماهان تندیس قم با کسب 13 امتیاز تیم رده نهم این رده بندی محسوب می شود.
https://qomnews.ir/vdchk6nz.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما