يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 17020
با ایفای نقش در برتری پرگل ایران رقم خورد

درخشش فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در مصاف ایران و عراق

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در ترکیب تیم ملی فوتسال در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی عراق بازی درخشانی به نمایش گذاشتند تا ایران با اقتدار خود از سد حریف عبور کند.
درخشش فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در مصاف ایران و عراق
به گزارش قم نیوز، تیم ملی فوتسال امید زیر 23 سال کشورمان در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضوری موفق در رقابت‌های برون مرزی اردوی آماده‌سازی خود را همزمان با تیم ملی بزرگسالان تشکیل داده و در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی عراق رفت.
 
ملی‌پوشان فوتسال کشورمان که در بین آنها مهدی زاهدی و مسلم اولاد قباد دو بازیکن ملی‌پوش فوتسال ماهان تندیس قم نیز حضور دارند، در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتسال عراق برای تیم ملی به میدان رفتند و در برتری پرگل تیم ملی نقش موثری ایفا کردند.
 
تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین دیدار دوستانه خود که برابر تیم ملی فوتسال عراق برگزار شد با درخشش تمام بازیکنان خود از جمله زاهدی و اولادقباد توانست تیمی که با هدایت یک مربی قمی به نام علی رعدی پای به این میدان گذاشته بود را با حساب هشت بر سه شکست بدهد.
 
در حالی که تیم ملی عراق در رده‌بندی تیم‌های آسیایی به دلیل ناشناخته بودن در فوتسال جایگاه ویژه‌ای ندارد ولی ایران جایگاه هفتم جهان را به خود اختصاص داده است؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در این دیدار توانست با اختلاف پنج گل از سد رقیب خود عبور کند.
 
این دیدار در حالی برگزار شد که دو تیم ایران و عراق در سال جاری میلادی در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی قهرمانی آسیا در شهر اینچئون کره جنوبی در رده سنی بزرسگالان برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که در آن دیدار نیز تیم ملی کشورمان به تعداد انگشتان دو دست به حریف خود گل زد و در نهایت در جدال برای کسب عنوان قهرمانی و مقام نخست رقابت‌های قاره کهن از سد ژاپن گذشت و قهرمان شد.
 
تیم ملی فوتسال زیر 21 ساله‌های کشورمان با حضور مهدی زاهدی و مسلم اولاد قباد بازیکنان ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی مقابل تیم ملی عراق به برتری رسید که تیم ملی فوتسال عراق اردویی را در کشورمان آغاز کرده است و هدایت این تیم برعهده علی رعدی مربی نام آشنای فوتسال کشورمان است و عراقی‌ها برای پیشرفت در این رشته با صلاحدید مربی ایرانی خود دست به جوانگرایی زده‌اند.
 
تیم ملی فوتسال عراق در ادامه حضور خود در اردوی تدارکاتی ایران در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه به مصاف تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان نیز رفت و پس از این خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی سال 2014 آسیا آماده خواهد کرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjyyev.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما