سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 17088
مربی ماهان تندیس:

تمام توانمان را برای شکست راه ساری به کار می‌گیریم

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: با حمایت تماشاگران قمی تمام توان خود را برای پیروزی در دیدار حساس هفته دوازدهم لیگ برتر برابر راه ساری به کار خواهیم گرفت.
تمام توانمان را برای شکست راه ساری به کار می‌گیریم
به گزارش قم نیوز، سید وحید غیاثی امروز تصریح کرد: مسابقه خانگی برابر راه ساری بسیار حساس است و 100 درصد تلاش می‌کنیم این حساسیت را با بازی سنجیده و خوب و با انگیزه بالای بازیکنان آماده ماهان تندیس به سود خود به پایان برسانیم.
 
وی ادامه داد: در این دیدار هم مثل 6 بازی خانگی قبل در لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور به حمایت طرفداران و هواداران خونگرم صبای قم نیاز داریم زیرا آن‌ها با تشویق‌های خود بر انگیزه بازیکنان ما برای ارائه بازی خوب و کسب سه امتیاز مسابقه می‌افزایند.
 
مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان کرد: ماهان تندیس قم 13 امتیازی است و راه ساری پنج امتیاز دارد بنابراین با علم به این موضوع می‌دانم که به هیچ عنوان این اختلاف امتیاز دلیلی بر اینکه حریف را دست کم بگیریم، نیست و باید با تمام توان به میدان برویم.
 
وی اظهار داشت: حضور بازیکنان سرعتی، تکنیکی و تاکتیک‌پذیر در تیم ماهان تندیس قم دلیل محکمی است که بازی عصر جمعه این هفته با راه ساری را کاملاً جدی گرفته و با تمام توان وارد زمین مسابقه شویم و از همان ابتدا برای رسیدن به گل و کسب سه امتیاز بجنگیم.
 
غیاثی عنوان کرد: تیم فوتسال راه ساری شرایط حساسی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته دوازدهم دارد و برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی تلاش می‌کند ضمن اینکه تیم ما هم هنوز در امنیت کامل نیست و باید برای بهتر شدن جایگاه خود در جدول با قدرت و برای ارائه بهترین بازی خود تلاش کند.
 
وی ادامه داد: تیم فوتسال راه ساری در بازی‌های قبل نشان داده که تیم پرنوسانی است زیرا آن‌ها هفته قبل مقابل گیتی‌پسند خوب بازی کردند و به سختی تن به شکست داده‌اند؛ مطالعه خوبی روی این تیم داشته‌ایم و حتی برای یک لحظه حریف را دست کم نمی‌گیریم.
 
مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان کرد: از تعطیلی 12 روزه لیگ برتر به خوبی بهره برده‌ایم ضمن اینکه در طول هفته گذشته با دقت بازی‌های تیم راه ساری به خصوص‌ آخرین دیدار آن‌ها در هفته یازدهم با تیم گیتی پسند اصفهان را زیر نظر گرفته‌ایم و به خوبی از وضعیت این تیم از نظر فنی و تاکتیکی آگاهی داریم.
 
وی اظهار داشت: ماهان تندیس قم در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، بازی‌ بسیار سنگینی را مقابل تیم‌ میثاق تهران در سالن اختصاصی حریف برگزار کرد اما در این بازی حق ما باخت نبود و باز هم با بداقبالی نتیجه را واگذار کردیم.
 
گفتنی است، تا پایان یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر ماهان تندیس قم با کسب 13 امتیاز در مکان نهم و راه ساری با کسب پنج امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند و بازی هفته دوازدهم آن‌ها از ساعت 18 عصر جمعه پانزدهم آذر‌ماه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdjz0f.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما