چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 17109
دومین گلزن برتر تیم ماهان تندیس قم:

ماهان تندیس در تعطیلات لیگ برتر آمادگی خوبی کسب کرده است

قم نيوز : قم نیوز: دومین گلزن برتر تیم ماهان تندیس قم گفت: تیم ما در تعطیلات 12 روزه لیگ برتر آمادگی خوبی کسب کرده و با همت و تلاش بازیکنان قطعاً پیروزی در مصاف با راه ساری کار سختی نیست.
ماهان تندیس در تعطیلات لیگ برتر آمادگی خوبی کسب کرده است
به گزارش قم نیوز، محمدحسین کوهستانی امروز اظهار داشت: پیروزی بر تیم فوتسال راه ساری کار سختی نیست و تیم ماهان تندیس قم برای موفقیت در لیگ پانزدهم در این دیدار با تمام توان خود به دنبال کسب سه امتیاز است.‌
 
وی که در حال حاضر دومین گلزن برتر تیم ماهان تندیس قم به شمار می‌رود، افزود: خوشبختانه تیم خوب و آماده‌ای داریم و بازیکنان ماهان تندیس قم از هر نظر در آمادگی کامل به سر می‌برند و فکر نمی‌کنم برای کسب سه امتیاز در بازی جمعه شب با راه ساری مشکلی داشته باشیم. 
 
دومین گلزن برتر تیم ماهان تندیس قم بازی با راه ساری را البته جدالی سخت دانست و اظهار داشت: با اینکه آن‌ها در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارند اما نباید تصور کنیم که پیروزی بر آن‌ها خیلی هم ساده است به همین خاطر باید بهتر از بازی‌هایی که تاکنون انجام داده‌ایم در این دیدار با اقتدار به فکر پیروزی باشیم.
 
بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم ادامه داد: در این مسابقه همه بازیکنان هم دل و هم قسم شده‌اند که بهترین بازی خود را انجام داده و با اجرای خواسته‌های فنی و تاکتیکی کادر فنی انشاءالله بعد از چند هفته بدشانسی و ناکامی یک پیروزی خوب کسب کنیم.
 
وی اظهار داشت: تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای اینکه بتواند در لیگ پانزدهم به جایگاه شایسته‌ای دست یابد به دنبال جمع‌آوری سه امتیاز تمام دیدارهای آینده است و طبیعی است که یکی از مهم‌ترین اهداف ما کسب امتیازات بازی‌های باقی مانده خانگی است تا در بازی‌های بیرون از خانه با خیالی آسوده‌تر برابر حریفان قرار بگیریم.
 
کوهستانی تاکید کرد: تیم فوتسال ماهان تندیس قم یکی از جوان‌ترین تیم‌های پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و با اینکه الان در رده نهم است اما قطعاً هدف ما قرار گرفتن در یکی از سه مکان نخست جدول رده‌بندی است.
 
وی بازی با تیم فوتسال راه ساری را با اهمیت عنوان کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم در این مسابقه به خواسته خود برسیم نیازمند حمایت هواداران همیشه حامی تیم ماهان تندیس نیز هستیم تا در هفتمین بازی خانگی با کسب پیروزی محبت آن‌ها را جبران کنیم.
 
بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در خصوص عملکرد تیمش در 11 بازی گذشته خود در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم اما خوشبختانه الان وضعیت تیم خوب است و قطعاً روند نتیجه‌گیری ما از این هفته بهتر خواهد شد.
 
وی ادامه داد: تیم صبا در مسابقات قبل خود بازی‌های خوبی انجام داد ولی متاسفانه بدشانسی‌های زیادی آوردیم و در حال حاضر اختلاف زیادی بین ما و تیم صدرنشین جدول رده‌بندی وجود دارد ولی تمام اعضای تیم مصمم هستند که می‌توانیم از دیدار با راه ساری امتیاز کامل را بگیریم و با موفقیت در دیدارهای آینده راه صعود تیم به رده‌های بالای جدول را هموار کنیم.
 
تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفتمین مسابقه خانگی خود در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 عصر جمعه پانزدهم آذرماه در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال راه ساری است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchwznz.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما