شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 17191
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال رقم خورد

پیروزی ماهان بر راه ساری با درخشش عروجی

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با درخشش ابوالقاسم عروجی راه ساری را شکست داد.
پیروزی ماهان بر راه ساری با درخشش عروجی
به گزارش قم نیوز، در ادامه رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و از هفته دوازدهم تیم فوتسال ماهان تندیس پس از مدت‌ها ناکامی بالأخره طعم شیرین پیروزی را چشید و در خانه مقابل راه ساری پیروز شد.
 
در این بازی که جمعه شب در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد تیم فوتسال ماهان تندیس با نتیجه 5بر 3  برابر تیم راه ساری به پیروزی رسید و وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشید.
 
ماهان تندیس در این بازی با ترکیب محمد دهقان، مسعود ایازی، محمدحسین کوهستانی، مهدی زاهدی، محمد کرمانی، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، سعید قاسمی ، میثم راموز، اصغر احمدی، فرهاد فلامرزی و محمد وزیرزاده با هدایت محسن حسن‌زاده به میدان آمد.
 
در ترکیب تیم راه ساری نیز عارف عالی منش، محمد رستمی، سید محسن سادات تبار، احمد دستیاران، مهدی عربیان،علیرضا ره انجام، حمید مرادخانی، حمید سالاری، سهیل خلیلی ، محمدرضا کرد، سعید کلبادی نژاد و حسین مهدوی با مربیگری ناصر صالح حضور داشتند.
 
ماهان تندیس در نیمه نخست بازی خوبی انجام داد  و با استفاده از امتیاز میزبانی در دقیقه 9 مسابقه توسط ابوالقاسم عروجی به گل رسید تا به کسب پیروزی خانگی امیدوار شود و نیمه اول با همین گل به پایان رسید.
 
در نیمه دوم و در همان ابتدای بازی، سعید قاسمی دومین گل ماهان تندیس را وارد دروازه راه ساری کرد و سپس محمد کرمانی با گلی که در دقیقه 23 به ثمر رساند اختلاف گل را به عدد 3 رساند.
 
پس از این سه گل، راه ساری به خودش آمد و در دقیقه 25 توسط محمدرضا کرد یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما گل دقیقه 30 ابوالقاسم باز هم اختلاف را به عدد سه رساند.
 
دو دقیقه بعد محمدرضا کرد خودش و تیمش را دو گله کرد تا راه ساری برای رهایی از شکست دوباره امیدوار شود و همین امیدواری موجب شد با دستور ناصر صالح، تیم راه ساری به بازی با آرایش پنج نفره روی آورد.
 
حاصل بازی انتحاری تیم راه ساری در  دقیقه 38 به ثمر نشست و احمد دستیاران گل سوم تیم راه ساری را وارد دروازه ماهان تندیس کرد تا حساسیت در دقایق باقی‌مانده بازی به اوج برسد اما در لحظات پایانی محمد کرمانی دروازه بدون دروازه‌بان راه ساری را گشود تا ماهان تندیس با کسب برتری 5-3 ، امتیاز کامل این بازی را به دست آورد.
 
قضاوت این مسابقه بر عهده عبدالحمید باقری، اسماعیل کمربسته، حسن عرفانی و قباد فتح اللهی بود با این که حدود 1500 تماشاگر  از این بازی دیدن کردند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcizzaz.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما