سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 17080
گزارشی از هفته دوم لیگ فوتسال جوانان قم

المپیاد و ماهان تندیس در صدر، سقوط آزاد هلال مهر

قم نيوز : قم نیوز: تیم های فوتسال المپیاد و ماهان تندیس در پایان هفته دوم لیگ فوتسال جوانان قم صدرنشین شدند.
المپیاد و ماهان تندیس در صدر، سقوط آزاد هلال مهر
به گزارش قم نیوز، هفته دوم مسابقات فوتسال جوانان باشگاه‌های استان قم به پایان رسید و در پایان این هفته 34 گل از خط دروازه‌ها گذشت.
 
در مهم‌ترین بازی هفته دوم فوتسال جوانان استان قم، تیم های فوتسال المپیاد و پارسا ، تیم های پیروزی هفته اول به مصاف هم رفتند که در این مسابقه تیم فوتسال المپیاد موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را مغلوب کند و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم امید ماهان تندیس در صدر جدول قرار بگیرد.
 
تیم امید ماهان تندیس با هدایت محمد قاسمی نیز در حالی مقابل انصار به میدان رفت که تیم فوتسال انصار در هفته نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود و برای کسب امتیاز برابر امید ماهان تندیس تلاش زیادی کرد اما در نهایت بازیکنان امید از فرصت های خود بهتر سود بردند و با نتیجه 4 بر2 صاحب برتری شدند تا در کنار المپیاد تنها تیم های 6 امتیازی جدول تا پایان هفته دوم باشند.
 
یکی از جذاب‌ترین بازی های هفته دوم را تیم های فوتسال آرش و صدرا سیستم برگزار کردند که نتیجه پایانی به سود تیم صدرا سیستم بود.
 
صدرا سیستم که در هفته نخست با نام علم و دانش در مسابقه شرکت کرده بود و از هفته دوم به نام صدرا سیستم تغییر نام داده ، در یک بازی فشرده و نفس‌گیر با نتیجه 3 بر2 آرش را شکست داد تا به لطف این پیروزی 4 امتیازی شود و در رده چهارم جدول قرار گیرد.
 
آرش هم که در هفته نخست پویا را شکست داده بود در این بازی ، نمایش قابل قبولی داشت اما در نهایت با حداقل گل بازی را به حریف سرسخت خود واگذار کرد تا 3 امتیازی باقی بماند و چشم‌انتظار هفته‌های آتی باشد.
 
تیم فوتسال شهید رئیس کرمی نیز در هفته دوم لیگ فوتسال جوانان به اولین پیروزی خود دست پیدا کرد تا شکست هفته نخست برابر المپیاد را تا حدود زیادی به فراموشی بسپارد.
 
رئیس کرمی در بازی دوم خود تیم شهرداری دستجرد را در مقابل داشت که در بازی اول خود برابر میعاد حاضر نشده بود که در این بازی، رییس کرمی با هدایت رضا حبیبی با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4 بر صفر برابر شهرداری دستجرد به پیروزی رسید و دستجردی ها را همسایه هلال مهر در قعر جدول رده‌بندی کرد.
 
تیم فوتسال تائو نیز در هفته دوم یک پیروزی آسان را به دست آورد و همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد بازی این تیم برابر هلال مهر یک بازی پرگل و یک طرفه از آب درآمد.
 
تائو که در مسابقه اول با صدرا سیستم مساوی کرده بود نیاز به پیروزی پر گلی برابر تائو داشت که در عمل همین اتفاق نیز رخ داد و بازیکنان تائو هشت بار تور دروازه هلال مهر را به لرزه در آوردند تا در نهایت سه امتیاز این مسابقه همراه با یک تفاضل گل خوب به حساب تائو واریز شود و این تیم را در رده سوم جدول جای دهد.
 
تیم هلال مهر نیز با این شکست سنگین در انتهای جدول قرار گرفت. آن ها در بازی قبل هم 6 بر صفر به پارسا باخته بودند و اکنون در دو بازی انجام‌شده خود نه تنها گل های زیادی دریافت کرده‌اند بلکه حتی یک گل هم به ثمر نرسانده‌اند و با این اوصاف به عنوان یکی از تیم های ضعیف جدول شناخته شدند.
 
تیم فوتسال پویا هم در این هفته، نخستین پیروزی خود را دشت کرد و درحالی‌که هفته قبل در جریان شکست یک بر صفر برابر آرش، به داوری مسابقه به شدت معترض بود، توانست در مسابقه دوم خود مقابل ارم کیش با برتری 5 بر 2 ، اولین سه امتیاز فصل را به دست آورد.
 
این برد به پویا کمک کرد که خود را تا میانه جدول بالا بکشد اما ارم کیشی ها باز هم مثل هفته اول با اختلاف سه گل بازی را واگذار کردند تا نشان دهند جزء مدعیان این فصل نیستند.
 
ارم کیش که زمانی تیم فوتسال بزرگسالانش نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ایران بود هم اکنون در لیگ های پایه قم تیم داری می‌کند اما تیم جوانان ارم کیش با دو شکست پی در پی ، در رده یازدهم جدول رده‌بندی 13 تیمی فوتسال جوانان قم قرار گرفته است.
 
تیم فوتسال میعاد هم تیمی بود که در این هفته استراحت داشت البته آن ها عملاً هنوز در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته‌اند زیرا در هفته اول بدون برگزاری مسابقه و به دلیل حاضر نشدن شهرداری دستجرد سه بر صفر برنده و در هفته دوم هم با قرعه استراحت مواجه شدند.
 
با نگاهی به هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ فوتسال جوانان می‌توان دریافت که تیم های مدعی قهرمانی شامل تیم های تائو ، امید ماهان تندیس، صدرا سیستم، المپیاد و پارسا هستند و هرچه پیش تر برویم مدعیان حقیقی قهرمانی لیگ چهره خود را نمایان تر می‌کنند اما در انتهای جدول، بعید به نظر می‌رسد شهرداری دستجرد و هلال مهر حرفی برای گفتن داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfxxdy.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما