يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 17236
در پایان هفته سوم لیگ فوتسال جوانان قم

المپیاد و صدرا سیستم در صدر جدول قرار گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: تیم های فوتسال المپیاد و صدرا سیستم در پایان هفته سوم لیگ فوتسال جوانان قم در صدر جدول قرار گرفتند.
المپیاد و صدرا سیستم در صدر جدول قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز، هفته سوم رقابت‌های فوتسال لیگ جوانان استان قم به پایان رسید و طی آن در 6 بازی برگزارشده 34 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد.
 
در هفته‌ای که تیم فوتسال امید ماهان تندیس به دلیل روبرو شدن با قرعه استراحت به میدان نرفت ، بازی‌های جذابی برگزار شد که در نهایت حکم به حضور المپیاد و صدرا سیستم در صدر جدول و ادامه روند نزولی تیم های هلال مهر و ارم کیش داد.
 
در تنها بازی بدون گل هفته سوم که در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، تیم های فوتسال تائو و المپیاد در یک بازی حساس و نفس‌گیر به مصاف هم رفتند که علیرغم به وجود آمدن موقعیت‌های پر شمار گل برای هر دو تیم ، گلی به ثمر نرسید تا امتیازها تقسیم شود.
 
تیم های آرش و پارسا ، تیم های پیروز هفته دوم با اختلاف گل بالا بودند که در این میان تیم فوتسال آرش به تلافی شکست هفته گذشته برابر صدرا سیستم، مقابل هلال مهر جشنواره گل برپا کرد و با نتیجه شگفت‌انگیز 11 بر یک حریف خود را شکست داد.
 
با این نتیجه تیره روزی‌های تیم فوتسال هلال مهر  ادامه پیدا کرد تا این تیم با سه شکست و دریافت 25 گل ضعیف‌ترین عملکرد را در بین تیم های حاضر در لیگ فوتسال جوانان داشته باشد.
 
پارسا هم در مصاف با شهرداری دستجرد پیروزی قاطعی به دست آورد و با حساب 7 بر یک برابر دستجردی‌ها پیروز شد تا به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.
 
مسابقه تیم های صدرا سیستم و ارم کیش ، یکی از بازی‌های مهم و حساس هفته سوم بود که در نهایت صدرا سیستم با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و ارم کیش هم سرنوشتی مشابه شهدای دستجرد و هلال مهر پیدا کند و در حسرت کسب امتیاز از این رقابت‌ها بماند.
 
در سایر بازی‌ها شهید رییس کرمی با چهار گل برابر میعاد شکست خورد و پویا در بازی برابر انصار 3 بر یک پیروز شد.
 
بدین ترتیب در پایان هفته سوم ، المپیاد و صدرا سیستم با 7 امتیاز در مکان‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و 5 تیم 6 امتیازی شامل آرش، پارسا ، میعاد، امید ماهان تندیس و پویا در تعقیب صدرنشینان هستند البته تیم های میعاد و امید ماهان تندیس یک بازی کمتر انجام داده‌اند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdciqraz.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما