قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم از برخورد با 351 دستگاه خودرو متخلف خبر داد.
پلیس راهنمایی و رانندگی قم با 351 دستگاه خودرو متخلف برخورد کرد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ کرم الله حسینی روز سه شنبه دراین باره اظهارداشت: پلیس راهور قم در مهرماه سال جاری با این خودروها که آلودگی صوتی داشته اند ، اعمال قانون کرده است.
 
وی ادامه داد:طی این مدت 70 دستگاه خودرو نیز به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی به پارکینگ های استان منتقل شدند.
 
حسینی افزود: در پی مشکلات بوجود آمده در رسیدگی به گزارش های مراجعان در خصوص عدم فک پلاک وسائل نقلیه پس از انجام معاملات ، جلسه ای با حضور رئیس دادگستری و شورای حل اختلاف برگزار و مقرر شد با استناد به ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، به آژانس ها و بنگاهای معاملاتی خودرو استان ابلاغ شود.
 
وی ادامه داد: دراین نشست همچنین براین نکته تاکید شد که از ابتدای آذر ماه هرگونه معامله خودرو همزمان با انتقال اسناد و مدارک و فک پلاک فروشنده ، نصب پلاک جدید بنام خریدار صورت پذیرد .
 
رییس پلیس راهور قم افزود: چنانچه بنگاه های معاملاتی به انجام موارد مذکور توجه ای نداشته و اقدام به خرید و فروش خودرو نمایند ، پلیس برابر قانون با آن ها برخورد می کند.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdcftjdy.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

بنازاده
بسمه تعالی
با سلام و احترام
به استحضار حضرتعالی میرساند که با توجه به حجم بالای ترافیک و مسیر حرکتی اتومبیل ها در خیابان ها باید به فکر ایجاد تسهیل عبور و مرور و کاهش ترافیک شهری بود.
با این حال بلوار 75 متری عمار یاسر یکی از مسیرهای پرتردد فرعی که با اتفاقاتی که افتاده ( مسیر شمال به جنوب بلوار ، تمام پل های ورودی به فرعی های آن که بطرف خیابان باجک می باشد برداشته و عملا کوچه ها بن بست شده است )به یک بلوار زیبای یک طرفه تبدیل و باعث ایجاد حجم بالای ترافیک در خیابان 19 دی از میدان جهاد به سمت انتهای خیابان شده و این خود باعث حجم بالای ترافیک و تصادف و عدم عبور و مرور و گاه راه بندان و ... شده است
خواهشمند است برای حل مسئله نباید ساده ترین راه که همان پاک کردن صورت مسئله می باشد را مد نظر قرارداده و عواقب و آثار سوء آن را در نظر نگرفت

و من اله التوفیق
با تشکر از زحمات شما جهت بهتر و زیباتر شدن شهر حرم عشاق آل البیت هستید