سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 16408
به دلیل محدودیت‌های مالی

تنیس‌بازان قمی از اعزام به لیگ آینده‌سازان کشور بازماندند

قم نيوز : قم نیوز: تنیس‌بازان قمی به دلیل محدودیت‌های مالی نتوانستند در مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس باشگاه‌های کشور حضور یابند.
تنیس‌بازان قمی از اعزام به لیگ آینده‌سازان کشور بازماندند
به گزارش قم نیوز، تنیس‌بازان قمی در سال جاری موفقیت‌های متعددی از پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف به دست آورده‌اند و بر همین اساس هیئت تنیس قم امسال یکی از هیئت‌های موفق تنیس کشور به شمار می‌رود.
 
تقریبا مسابقه‌ای نبوده که امسال بر اساس تقویم فدراسیون تنیس در رده‌های سنی مختلف این رشته ورزشی در سطح کشور برگزار شود و در آن رد پایی از تنیس‌بازان قمی وجود نداشته باشد، اما این بار تنیس‌بازان قمی نتوانستند به لیگ آینده‌سازان تنیس کشور اعزام شوند.
 
البته تنیس‌بازان قمی در رده سنی زیر 14 سال تنیس کشور از جمله استان‌های حاضر در مسابقات بودند و در نهایت توانستند مقام نایب قهرمانی را از آن خود کنند اما در لیگ رده سنی زیر 18 سال موفق به حضور در جدال با حریفان مطرح خود نشدند.
 
این در حالی است که تنیس قم در رده سنی زیر 18 سال چهره‌های مستعد و موفقی دارد و در صورتی که محدودیتی نداشت، می‌توانست در مسابقات لیگ آینده‌سازان حضور یافته و همچون لیگ رده سنی زیر 14 سال در این مسابقات نیز مدعی قهرمانی باشد.
 
با این حال بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان پیکارهای لیگ آینده‌سازان تنیس کشور در رده سنی زیر 18 سال با جدال هشت تیم قرعه کشی شد و این دوره از مسابقات به میزبانی هیئت تنیس استان قزوین به انجام رسید.
 
مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس کشور در رده سنی زیر 18 سال در حالی به میزبانی هیئت تنیس قزوین برگزار شد که در غیاب تنیسبازان قمی، در این پیکارها هشت تیم شهید شرافتی تهران، البرزگاز کیش، مینودر قزوین، آکادمی تنیس پارسیان تهران، آکادمی تنیس قزوین، هیئت تنیس اصفهان، آردلیونا فارس و آکادمی تنیس الیت همدان  حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
این در شرایطی است که امسال بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، دومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ آینده‌سازان تنیس کشور با عنوان جام شهید حسین فهمیده در دو هفته به صورت متمرکز به میزبانی شهرهای تبریز و ارومیه برگزار شد.
 
در این دوره از پیکارهای لیگ آینده‌سازان تنیس کشور 12 تیم البرز گاز کیش، تک فام قم، پرند تبریز، باشگاه تنیس آپت تهران، زرگری تبریز، هیئت تنیس قم، آکادمی تنیس پارسیان، آکادمی تنیس ارومیه، گل افشان البرز، آکادمی تنیس الیت همدان، برج‌سازان خراسان رضوی و هیئت تنیس البرز حضور داشتند.
 
با احتساب مجموع رقابت‌های دورهای رفت و برگشت این دوره از مسابقات که بین 48 تنیسور در قالب 12 تیم برگزار شد، در مجموع تیم تنیس البرز گاز کیش مقام اول را از آن خود کرد و تیم‌های تنیس تک فام قم و آکادمی تنیس ارومیه مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciv5az.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما