چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 16899
دبیر هیئت تنیس استان قم:

تنیس قم قابلیت‌های زیادی برای مطرح شدن در سطح بین‌المللی دارد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: این رشته ورزشی با برخورداری از نوجوانان و جوانان مستعد قابلیت‌های زیادی برای مطرح شدن در سطح بین‌المللی دارد.
تنیس قم قابلیت‌های زیادی برای مطرح شدن در سطح بین‌المللی دارد
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی امروز تصریح کرد: انصافاً تنیس قم در سال‌های اخیر رشته موفقی بوده و رشد خوبی داشته است، ما هم در سطح رقابت‌های داخلی و در میادین برون مرزی شاهد درخشش تنیس‌بازان قم هستیم.
 
وی ادامه داد: همین امسال تنیس‌بازان قمی در رقابت‌های تور تنیس آسیا شرکت کردند و موفقیت‌های متعددی به دست آوردند، ضمن اینکه برای نخستین بار تنیس قم در مسابقات تنیس قهرمانی زیر 14 ساله‌های غرب آسیا نماینده داشت که اینها همگی از توانمندی و ظرفیت بالای تنیس قم خبر می‌دهد.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: این رشته ورزشی توانسته استعدادهای خوبی را جذب خود کند و با تلاش‌هایی که در هیئت به پشتوانه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس صورت می‌گیرد، آنها را مطابق با دانش روز تنیس دنیا پرورش بدهد.
 
وی ادامه داد: ما اولویت و دستور اصلی برای تحول و همچنین قدم برداشتن در مسیر پیشرفت تنیس قم را سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه قرار داده‌ایم و بر همین اساس هم‌اکنون از چهره‌های توانمندی برای سال‌ها موفقیت در تنیس کشور و میادین برون مرزی و بین‌المللی برخوردار هستیم.
 
خاتمی در ادامه به درخشش تنیس‌بازان قمی در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ تنیس باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: در هر دو بخش بانوان و آقایان تیم‌های ما در بیشتر رقابت‌هایی که طبق تقویم و برنامه‌ریزی فدراسیون برگزار شده شرکت کرده و موفق ظاهر شده‌اند.
 
وی یادآور شد: تنیس قم در رده سنی آینده‌سازان نایب قهرمان کشور شده است، در دسته دوم هر دو بخش آقایان و بانوان با کسب عنوان قهرمانی و قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر مجوز صعود به لیگ دسته اول را به دست آورده و در مسابقات و تورنمنت‌های قهرمانی کشور نیز درخشش خوبی داشته است.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: تنها نیازی که همواره هیئت با آن دست به گریبان است، به موضوع مالی باز می‌گردد، ما هنوز نیاز داریم که از نظر مالی خوب حمایت شویم تا تنیس‌بازان قمی مجبور به عضویت در تیم‌های دیگر که اکثر آنها رقبای ما هستند، نشوند.
 
وی خاطرنشان کرد: تنیس‌بازان ما در مسابقات امسال لیگ آینده‌سازان تنیس باشگاه‌های کشور در ترکیب دیگر تیم‌ها به میدان رفتند اما تیم ما نتوانست در رده سنی زیر 16 سال این رقابت‌ها تیم داشته باشد چون چهره‌هایی همچون مهرداد میرعارفی در تیم شهید شرافتی تهران، امیرحسین بادی در ترکیب تیم الیت همدان و محمدحسین جلالیان در ترکیب تیم آکادمی تنیس پارسیان به میدان رفتند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcco4qs.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما