دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 17296
با پایان دیدارهای مرحله نهایی

قم در لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان کشور ششم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم پسران استان قم در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور در جایگاه ششم ایستاد.
قم در لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان کشور ششم شد
به گزارش قم نیوز، اگرچه پسران پینگ‌پنگ‌باز قم در دور رفت مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود عملکرد خوبی داشتند اما در دور برگشت این اتفاق رخ نداد و این تیم در بین شش تیم ششم شد.
 
براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشور دیدارهای دور رفت از مرحله نهایی فصل جاری مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در خانه پینگ‌پنگ شهر سنندج برگزار شد و تیم قم به مقام پنجم دست یافت.
 
در این مرحله از مسابقات تیم‌های پینگ‌پنگ پسران شهرداری سنندج، هیئت اصفهان، هیئت مرکزی، هیئت همدان، هیئت قم و نفت و گاز گچساران حضور داشتند و دو روز به صورت دوره‌ای به رقابت با یکدیگر پرداختند که تیم قم یک پله بالاتر از میزبان یعنی سنندج قرار گرفت.
 
پسران پینگ‌پنگ‌باز قم در حالی عنوان چهارم دیدارهای دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر پینگ‌پنگ پسران نونهال و نوجوان کشور را کسب کردند که برابر تیم‌های هیئت اصفهان و شهرداری سنندج صاحب برتری شده و با بدشانسی به تیم‌های هیئت مرکزی، هیئت همدان و نفت و گاز گچساران نتیجه را واگذار کردند.
 
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشور، دور برگشت این رقابت‌ها به میزبانی اصفهان برگزار شد تا با پایان مسابقات این مرحله قهرمان فصل جاری لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور معرفی شود.
 
براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز کشورمان، بازی‌های دور برگشت از مرحله نهایی لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان پسر کشور به مدت دو روز در اصفهان برگزار شد که طی آن تیم شهرداری اراک با 10 امتیاز به مقام نخست رسید.
 
در رده بندی دور برگشت این دوره از مسابقات تیم تنیس روی میز پسران نونهال و نوجوان نفت و گاز گچساران با 9 امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت در حالی که تیم هیئت اصفهان با کسب هشت امتیاز در رده سوم قرار گرفت و تیم‌های شهرداری سنندج با هفت امتیاز، هیئت همدان با شش امتیاز و هیئت تنیس روی میز قم با پنج امتیاز در رده‌های بعدی ایستادند.
 
با در نظر گرفتن مجموع امتیازات دیدارهای رفت و برگشت تیم نفت و گاز گچساران با 18 امتیاز به مقام قهرمانی سومین دوره بازی‌های لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور دست یافت و بالاتر از تیم شهرداری اراک 17 امتیازی این عنوان را از آن خود کرد.
 
همچنین تیم هیئت تنیس روی میز اصفهان با 17 امتیاز به مقام سومی بسنده کرد و تیم‌های تنیس روی میز شهرداری سنندج، هیئت همدان و هیئت تنیس روی میز قم نیز رده‌های چهارم تا ششم مسابقات سومین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcepw8z.jh8foi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما